عکس های جدید بازیگران ایرانی ۹۵ -قسمت ۲

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,عکس بازیگران
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند. چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

بله، قهرمانِ داستانِ ما راهی مشهد شد و به عقد خواهرِ ساره بیات درآمد. تبریک به رضا قوچان نژاد عزیز و همسر محترم. خسته نباشی دلاور، خدا قوت قهرمان!

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,عکس بازیگران

 

از سری عکس های جامانده در فلش مموریِ دوستِ هانیه توسلی.

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,عکس بازیگران

 

نکته ای که کانال “مملکته” در تلگرام به آن پرداخته بود و گفتم شاید برای شما هم جالب باشد. اکانتِ اینستاگرامِ حسام نواب صفوی، بازیگر، موزیسین و وکیل پایه یک دادگستری کشورمان پر از هزاران فالوئر فیک و تقلبی است. موضوع جالبی بود. جالب و تامل برانگیز.

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,عکس بازیگران

سلفیِ سیدمحمد موسوی و دوستِ در قفسش. چقدر ژستِ این عزیز سمت چپی برایمان آشناست! اینطور نیست؟! مخصوصا اینکه لب های مبارک را جلو داده است!

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,عکس بازیگران

 

مراسم اهدای مدال به قهرمان، در کنار کادر فنی و مربیانِ تیمِ حریف!

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,عکس بازیگران

 

عکسی از علی عظیمی، خواننده خلاق و خوش صدای کشورمان که با چند تک آهنگ طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد و امروز طرفدارانش منتظر آهنگ جدید او هستند.
“که من باد میشم میرم تو موهات
حرف میشم میرم تو گوشات
فکر میشم میرم تو کلّت
من بنز میشم میرم زیرِ پات
فقر میشم میرم تو جیبات
من گرگ میشم میرم تو گلّت … هی …”

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,عکس بازیگران

رضا رشیدپور مجری کهنه کار کشورمان که اخیرا پس از سال ها دوری از صدا و سیما بار دیگر به تلویزیون بازگشته است و آنتن یک برنامه زنده به نام “صفر-صفر” را در دست دارد، چند روز پیش در تبعیت از سنتِ آمریکایی و غربیِ “دروغ ۱ اوریل” که چند سالی می‌شود وَطَنیزه شده و به “دروغ سیزده به در” تبدیل گشته است، در برنامه زنده متنی جدی و با ادبیاتی ثقیل درباره ی تلگرام و شبکه های اجتماعی قرائت کرد و گفت که این متن از طرف مسئولین وزارت ارتباطات برای او فرستاده شده و در آن گفته شده که اگر عکس پروفایلتان را به پرچم کشورتان تغییر ندهید، از تلگرام حذف خواهید شد. متنی که با اجرای قویِ رضا باورپذیر شده بود و خیلی ها این کار را کردند. پس از اتمام برنامه رضا این پست را در اینستاگرامش گذاشت و عنوان کرد که این متن “شوخی سیزده” بوده است و خواسته حس و حالِ خوبی در فضای مجازی به راه بیاندازد.

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,عکس بازیگران

 

این شوخی برای مردمی که آن را باور کرده بودند کمی سنگین آمده بود و باعث شد طبقِ عادت همیشگی به صفحه ی رضا رشیدپور حمله کنند و با رکیک ترین فحش هایی که بلدند از خجالت رضا دربیایند. هجمه ای که حق رضا رشیدپور و هیچ انسان دیگری نیست. به دنبال این ماجرا رضا از اینستاگرام و فضای مجازی خداحافظی کرد، البته هر کس دیگری هم بود در برابر این هجمِ بی احترامی و هتاکی احتمالاً همین کار را میکرد. به امید روزی که این اپیدمیِ زشت در بین کاربرانِ قلیلی که باعث میشوند نامِ ایران و ایرانی زیر سوال برود، حل و ریشه کن شود. مطمئناً اتفاق تلخ صفحات لیونل مسی، داور استرالیایی و والیبالیست ایتالیایی را فراموش نکرده اید.

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,عکس بازیگران

عکس زیبای مهران احمدی و دخترش باران خانم در شمال کشور.

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,عکس بازیگران

 

دو روز پیش “روز طبیعت” یا همان سیزده به در بود. روزی که بر خلاف اسمش روز قتلِ طبیعت است و مردم عزیز کشورمان با حضور همه جانبه در تمامیِ نقاطِ قابلِ برپا کردنِ چادر در جای جای کشور و به یادگار گذاشتن انواع زباله ها و کنده های نیمه سوخته و کلی یادگاری های ماندگارِ دیگر این روز را در دامان طبیعت جشن می‌گیرند. در واقع نحسیِ سیزده که از قدیم میگویند، در این روز بر سرِ طبیعت پیاده می‌شود و کاملاً حقیقی است! البته در برخی محافل به این روز، “روز ملیِ جوجه کباب” هم می‌گویند که نامی مناسب و در خورِ تقدیر است.
با سلفی ها و عکس های مربوط به این روز در خدمتتان هستیم. عکس هایی که نشان میدهد چهره های عزیز هم در این قتل عامِ مرغ ها… ببخشید، در این جشنِ بزرگ حضور داشتند و حسابی خوش گذرانده اند. آقا رضا داوودنژاد سیزده خود را برفی گذراند.

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,عکس بازیگران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *