عکس همسر دکتر بهنام شکیبایی

عکس همسر دکتر بهنام شکیبایی
2,554
دسته‌بندی نشده

عکس همسر دکتر بهنام شکیبایی

عکس همسر دکتر بهنام شکیبایی

بیوگرافی دکتر بهنام شکیبایی، استاد دانشگاه پنسیلوانیاى آمریکا

دکتر بهنام شکیبایی، جراح ایمپلنت ایرانى استاد دانشگاه پنسیلوانیاى آمریکا مى شود. این دانشگاه با تاکید بر تکنیکهاى جراحى “منحصر به فرد” و تحقیقات برجسته دکتر شکیبایى در جهان  رسما از ایشان دعوت به همکارى کرد.

بیوگرافی دکتر بهنام شکیبایی، جراح اینپلنت ایرانی

دکتر بهنام شکیبایی در سال ۱۳۵۱ در اهواز متولد شد. در سال ۱۳۶۴ جهت ادامه تحصیل به آلمان نقل مکان کرد. دیپلم آلمانی را با رتبه اول دبیرستان کارل دیم برلین در سال ۱۳۶۹ اخذ نمود. او تحصیلات خود را در رشته دندانپزشکی از سال ۱۳۷۰ الی ۱۳۷۶ در دانشگاه شاریته برلین گذراند.

شور و شوق جراحی های دهان در طی تحقیقات تز دکترای او در رابطه با روش های هدایت شده بازسازی استخوان فک زیر نظر پروفسور رایش آرت در بخش جراحی های دهان و فک دانشگاه شاریته برلین طی سالهای ۱۳۷۵ الی ۱۳۷۹ در دکتر شکیبایی به وجود آمد.

عکس همسر دکتر بهنام شکیبایی

شکیبایی دوران تخصص جراحی های دهان و فک را از سال ۱۳۷۸ الی ۱۳۸۲ در دانشگاه های برلین و بن آلمان گذراند. سپس دوران ماستر جراحی های ایمپلنت را از سال ۱۳۸۴ الی ۱۳۸۶ در انجمن ایمپلنتولوژی آلمان طی کرد. در ادامه از سال ۱۳۸۵ الی ۱۳۸۷ مدرک ماستر جراحی های لثه را از انجمن جراحان لثه آلمان دریافت نمود و نهایتا طی سالهای ۱۳۸۶ الی ۱۳۸۸ تخصص جراحی های میکروسکوپی دهان و دندانپزشکی میکروسکوپی را از آکادمی بین المللی زایس در سوییس اخذ کرد.

شکیبایی با توجه به علاقه عمیق خود نسبت به کاهش جراحت های جراحی و افزایش ایمنی بیماران٬ از سال ۱۳۸۴ فعالیت اختراعاتی و تحقیقاتی خود را با هدف نشر و توسعه تکنیکهای کم تهاجمی و میکروسکوپی در بازسازی های استخوان فک و جراحی های ایمپلنت در جهان آغاز نمود.

با در نظر گرفتن نوآوریهای منتشر شده و فعالیت های آموزشی بین المللی وی در دهه گذشته باید از دکتر شکیبایی به عنوان یکی از پیشگامان اصلی جراحی های میکروسکوپی و کم تهاجمی ایمپلنت در جهان نام برد.

او در حال حاضر رییس بخش ایمپلنتولوژی بزرگترین انجمن دندانپزشکی میکروسکوپی   جهان میکرو ویژن  با بیش از ۳۰۰۰۰ دندانپزشک عضو از ۱۳۵ کشور جهان بوده و ریاست دپارتمان ایمپلنت آکادمی معتبر دندانپزشکی میکروسکوپی کارل زایس آلمان را نیز به عهده دارد.

انتشار علمی اولین تکنیک جراحی شکیبایی که سینوس لیفت باز میکروسکوپی نام دارد در سال ۱۳۸۶ جایزه بهترین جراح لثه آلمان را از طرف انجمن جراحان لثه آلمان برای او به ارمغان آورد.

به دلیل نوآوریهای مستمر و دست آوردهای تحقیقاتی برجسته در سالهای اخیر شکیبایی موفق شده است تا به امروز جوایز متعدد معتبری را به خود اختصاص دهد که در این راستا میتوان از جایزه اول تحقیقاتی جراحان لثه آلمان در سال ٬۱۳۹۰ جایزه اختراعات پزشکی پروفسور یلدا در سال ٬۱۳۹۱ جایزه تحقیقات برجسته کارل زایس آلمان در سال ٬۱۳۹۲ جایزه بهترین سخنران کنگره دندانپزشکی میکروسکوپی آمریکا در سال ٬۱۳۹۳ جایزه نشان معتبر ای بی سی ال اتحادیه اروپا در سال ۱۳۹۴ و جایزه اول جشنواره ملی موفقیت ایران در سال ۱۳۹۵ نام برد.

جراح ایمپلنت ایرانى استاد دانشگاه پنسیلوانیاى آمریکا مى شود. این دانشگاه با تاکید بر تکنیکهاى جراحى “منحصر به فرد” و تحقیقات برجسته دکتر شکیبایى در جهان  رسما از ایشان دعوت به همکارى کرد.

 

منبع : سیمرغ

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *