بعضی از کارگردان ها دنبال بازیگر نیستند نامزد میخواهند

%d8%a8%d8%b9%d8%b6%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7-%d8%af%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%86

فساد در سینما موضوع تازه ای نیست تقریبا اولین کسی که به فساد در سینما اشاره کرد مرحوم سلحشور بود . ابتدا خیلی از منتقدینایشان در این باره که اگر فسادی هم وجود دارد صرفا فقط از طرف خانمها نیست بلکه این فساد به طور کلی بین تمام عوامل فیلم می باشد . اما سلحشور معتقد بود فساد را زنان بازیگر ایجاد کرده اند . بعد از ایشان نوبت به افشاگری پرستو صالحی بود خانم صالحی هم از این موضوع که باید حتما پارتی داشته باشید یا اینکه روابط غیر اخلاقی ایجاد کنید بسیار گلایه مند بودند و اما السا فیروز آذر این بار به صورت بسیار جد و با یک لحن تند فساد در سینما را بیان کردند .

السا فیروز آذر در مورد فساد در سینما گفت : بله قبول دارم اگر پارتی نباشد یا اینکه روابط غیر اخلاقی ایجاد نکنید خیلی سخت می توان وارد سینما شد اما این نوع فساد مختص فقط بازیگران زن نیست بلکه تمام عوامل صحنه در این موضوع دخیل هستند . من به عنوان دستیار کارگردان مشغول به فعالیت بودم و به واقع می دیدم که بعضی از کارگردان ها نه به خاطر اینکه بازیگر تیپ و ظاهرش به نقش میخورد بلکه فقط به خاطر ایجاد روابط نقش را به ایشان می دادند .

متاسفانه بعضی از کارگردان ها دنبال بازیگر نیستند بلکه به امید نامزد کردن با بازیگر وی را انتخاب می کنند . این واقعیت تلخیست اما وجود دارد . بسیاری از علاقه مندان به دنیای بازیگری و سینما مجبورند پشت درهای بسته منتظر باشند یا باید پارتی پیدا کنند یا اینکه عقایدشان را تغییر بدهند .

السا فیروز آذر در ادامه توضیح داد : متاسفانه با کمی تحقیق متوجه شدم این روند از گزینش بازیگر فقط مخصوص ایران نیست بلکه کشورهای پیشرفته مثل امریکا هم از این قانون تبعیت می کنند . اما هیچ وقت نباید فراموش کنیم تر و خشک نباید با هم بسوزند خیلی از کارگردان های ایرانی هستند که با دقت کامل بدون اینکه به حواشی نگاه کنند بازیگر انتخاب می کنند .

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *