فیلم جدید از هلاکت داعشی ها در کرمانشاه

کرمانشاه
488
دسته‌بندی نشده

هلاکت داعشی ها در کرمانشاه

محمدرضا عدالت خواه رئیس کل دادگستری کرمانشاه جزئیات انهدام 2 تیم تروریستی وابسته به گروهک تکفیری در کرمانشاه را تشریح کرد.

وی گفت:با شناسایی یک خانه تیمی از تروریست های وابسته به گروهک های تکفیری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، صبح امروز در یک عملیات منسجم، درگیری مسلحانه در مرکز کرماشاه انجام شد و سه نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه افزود:خوشبختانه هیچ یک از ماموران و سربازان وابسته به نیروهای انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات آسیبی ندیدند.

وی ادامه داد:این افراد از سوی گروهک های تکفیری حمایت می شدند و به آنها وابسته و دارای جلیقه های انفجاری بودند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه توضیح داد:البته در راستای این عملیات ها، شب گذشته نیز یک تیم تروریستی دیگر در «جوانرود» کرمانشاه متلاشی گردید که در این عملیات نیز 1 نفر از تروریست ها به هلاکت رسید و تعدادی نیز دستگیر شدند.

وی گفت:این دو تیم تروریستی با تلاش شبانه روزی سربازان امام زمان (ع) شناسایی و با کمک سایر نیروهای نظامی و انتظامی متلاشی شدند.

این مقام قضایی در پایان از تلاش و زحمات همه نیروها بخصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر کرد.

درگیری در کرمانشاه با داعشی ها
صحنه ای ازدرگیری دلاوران نیروی انتظامی وسربازان گمنام امام زمان (عج) با تروریستهای تکفیری درکرمانشاه،در این تصویرجسدیکی ازتکفیری ها روی زمین است

فیلم هلاکت داعشی ها در کرمانشاه

کرمانشاه ، فیلم محل اختفاء و هلاکت داعشی ها در کرمانشاه

درگیری مسلحانه با تروریست های داعش در کرمانشاه

سردار منوچهر امان اللهی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در پی کسب خبر ورود عناصر تکفیری به شهر کرمانشاه از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج)، موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

جزئیات درگیری و هلاکت 3 عضو داعش در کرمانشاه

وی افزود:بر این اساس صبح امروز تیم ویژه عملیات انتظامی استان و نیروی ویژه نوپو یگان ویژه با همکاری و هماهنگی سربازان گمنام امام زمان (عج) وارد عمل شدند و در یکی از محلات شهر کرمانشاه در درگیری صورت گرفته، هر سه عامل را به هلاکت رساندند.

داعش در کرمانشاه

خانه محل هلاکت 3 عضو تروریستی داعش در کرمانشاه

مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه این عوامل با هدف عملیات خرابکارانه وارد کشور شده بودند، تصریح کرد:از عناصر تکفیری یک قبضه سلاح کلاشینکف، دو تیغه خشاب و یک جلیقه انفجاری کشف شده است.

امان اللهی با بیان اینکه دستگاه های انتظامی و امنیتی با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی، فضای امنی را در استان کرمانشاه ایجاد کرده اند، به مخلان نظم و امنیت هشدار داد:جان کمترین بهایی است که برای برقراری ثبات و آرامش می پردازیم.

درگیری مسلحانه با داعش در کرمانشاه + عکس

منبع : میزان، مرصاد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *