فیلم شب اول قبر وحید مرادی

فیلم شب اول قبر وحید مرادی

فیلم شب اول قبر وحید مرادی , شب اول قبر وحید مرادی,وحید مرادی,vahid moradi , وحید مرادی کیست ,عکس وحید مرادی , تصاویر وحید مرادی ,عکس سنگ قبر وحید مرادی,قبر وحید مرادی کجاست,شب اول قبر اپارات,رجز خوانی وحید مرادی,فیلم شب اول قبر مرده,قطعه قبر وحید مرادی,قاتل وحید مرادی چه شد,قبر وحید مرادی قطعه چنده

اولین عکس ها از قبر وحید مرادی / اشتباه بزرگ وحید در زمان قتل چه بود؟ + تصاویر

امیرحسین جان / وحید مردادی جوان 34 ساله ای که به جرم قتل در زندان رجایی شهر به سر می برد به دست شرور دیگری به نام سعید به قتل رسید و پیکر وی پنجشنبه هفته گذشته تشییع شد.

قبر وحید مرادی
پس از قتل Murder وحید مرادی دوستان و هواخواهان او در فضای مجازی اقدام به تهدید قاتل The Murderer وحید مرادی و یک نفر دیگر به نام “ه.ک” کردند.

ه.ک کیست؟

ه.ک شرور سابقی است که حالا چند سالی می شود دست از شرارت برداشته و زندگی آرامی را سپری می کند، “ه. ک” دوست قدیمی وحید مرادی بود که در ماه های اخیر میانشان به دلایل مختلفی شکراب شده بود. وحید مرادی در مصاحبه ای که چندوقت پیش در زندان Prison با شبکه مستند انجام داده بود، متلک هایی را  به او انداخت. به همین دلای،ل بسیاری از دوستان وحید مرادی اعتقاد دارند دستور قتل وحید مرادی از بیرون زندان توسط “ه.ک” صادر شده است. وحید مرادی و این شخص بنا به دلایل شخصی با هم اختلاف داشتند تا اینکه با قتل وحید مرادی انگشت اتهامات به سوی “ه.ک” گرفته شد.

اتفاقاتی که پس از قتل وحید مرادی افتاد

دوستان وحید مرادی هرکدام در فضای مجازی به خانواده وی تسلیت گفتند و برخی از آنها قاتل وحید را به نوعی تهدید کردند. این تهدید ها در فضای مجازی آنقدر دنباله دار شد که سردار رحیمی رییس پلیس Police پایتخت به هواخواهان وحید مرادی هشدار داد که اگر اقدام به شرارت و نظم عمومی را برهم بزنند پلیس به شدت با آنها برخورد خواهد کرد. در ادامه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که برادر حسین گودرزی جوانی که به دست وحید مرادی به قتل رسیده بود را نشان می داد که از قتل وحید مرادی ابراز خوشحالی کرده است.

شب گذشته چند تن از دوستان وحید مرادی سر خاک او رفتند و فیلم و عکس هایی از شب دوم قبر وحید مرادی را پخش کردند.

دوستان و طرفداران وحید مرادی شب اول و دوم قبر وحید مرادی، او تنها نگذاشتند و امین آقا فرزانه بچه محل معروف وحید مرادی در ویدئویی از همه دوستان وحید تشکر کرد.

تشریح لحظه قتل توسط شروری دیگر

در فیلمی دیگر که در فضای مجازی منتشر شده است شرور با سابقه ای به تشریح لحظه قتل وحید مرادی پرداخت و به نقل از چند تن از دوستانش که در زندان رجایی شهر کرج شاهد درگیری بودند گفت: وحید در حیاط زندان در حال هواخوری بود که چند نفر حالا نمی دونم دنبال امتیاز گرفتن یا  از جایی خط گرفته بودند به وحید مرادی گیر دادند که درگیری همونجا شروع میشه و وحید با عصا با اونا میجنگه، وحیدم سریع رفت تیزی خودشو برداشت و با چند نفری از دوستاش رفت تو سالن یک به اونا درگیر شد. اشتباه وحید این بود که از دوستاش جدا شد و تا آخر سالن یک تنهایی رفت، سالن یکی ها همه با همن دیگه و اینم اشتباه دوم وحید بود، در همون لحظه بود که وحید مرادی تنها موند و اونا چند نفری وحید مرادی رو مفت بری کردند.

وحید مرادی که در چند سال گذشته به خصوص چند ماه قبل هرازچندگاهی به دلیل شرارت هایی که انجام داده بود تیتر روزنامه و خبرگزاری ها می شد حالا دیگر به خواب ابدی رفت و نشانی از آن گنده لات محله 13 آبان نیست.

 

وحید مرادی

وحید مرادی

وحید مرادی وحید مرادی فیلم شب اول قبر وحید مرادی

شب اول قبر وحید مرادیوحید مرادیvahid moradi مادر مقتول وحید مرادی پایتخت خالکوبی شرور کشت ولنجک وحید مرادی دستگیری وحید مرادی وحید مرادی دستگیر شد قتل حسین گودرزی #وحید مرادی # وحید مرادی کیست # عکس وحید مرادی # تصاویر وحید مرادی # دستگیری وحید مرادی # شرور وحید مرادی # حسین گودرزی وحید مرادی # وحید مرادی اعدام # هانی کرده # قتل وحید مرادی # قاتل وحید مرادی # وحید مرادی قاتل # یزدان کرده

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *