بازیگر تاج و تخت به اولین فیلم فرهاد صفی نیا پیوست

فرهاد-صفی-نیا

ناتالی دورمر به فیلم فرهاد صفی نیا پیوست

فرهاد صفی نیا نویسنده و تهیه کننده ایرانی است که نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی مطرح و برجسته ای مانند «آپوکالیپتو» را در کارنامه کاری خود دارد.

«ناتالی دورمر» بازیگری که با بازی در نقش ملکه مارجوری در سریال «بازی تاج و تخت» به چهره ای محبوب تبدیل شده، به جمع بازیگران «پروفسور و مرد دیوانه»،نخستین فیلم سینمایی «فرهاد صفی نیا» اضافه شد.

به این ترتیب مل گیبسون، شان پن و ناتالی دورمر بازیگران اصلی فیلم پروفسور و مرد دیوانه خواهند بود که به زندگی کسانی می پردازد که لغت نامه آکسفورد را بنیان گذاشتند.

مل گیبسون از سال 1998 حق رمان پرفروش جراح کروثورن:داستان قتل، جنون و عشق کلمات نوشته «سیمون وینچستر» را خریده بود و ابتدا قصد داشت خودش این فیلم را بسازد اما در نهایت این پروژه به صفی نیا رسید که اخیرا سریال تلویزیونی رئیس ( Boss ) را هم نوشته و تهیه کرده بود. فیلمبرداری این فیلم اواخر سپتامبر آغاز خواهد شد.

فرهاد صفی نیا

فرهاد صفی نیا کارگردان ایرانی

مروری بر زندگی فرهاد صفی نیا:

فرهاد صفی نیا در سال 1353 بدنیا آمده و به عنوان تهیه کننده و فیلم نامه نویس فعالیت می کند. او در سن چهار سالگی به همراه خانواده ایران را به مقصد پاریس و سپس لندن ترک کردند.

فرهاد صفی نیا در سال 1353 هجری شمسی (1975 میلادی) در تهران به دنیا آمد. زمانی که او 4 سال داشت به همراه خانواده اش به پاریس مهاجرت کردند و پس از مدتی برای ادامه زندگی به لندن رفتند. پس از به اتمام رسیدن تحصیلاتش در مدرسه «چارترهاوس» او برای تحصیل در رشته اقتصاد به کالج «کینگز کالج» کمبریج رفت و در آنجا به عنوان کارگردان و بازیگر در چندین تئاتر باشگاه هنرهای دراماتیک آماتور «دانشگاه کمبریج» به فعالیت پرداخت.

فرهاد صفی نیا پس از پایان تحصیلاتش در کالج «کینگز کالج»، کمبریج را به مقصد نیویورک ترک کرد و در آن شهر به تحصیل در رشته فیلم در دانشگاه «نیو اسکول» و دانشگاه هنر «تیش اسکول» پرداخت و در سال 2007 میلادی با لارا ریگان؛ بازیگر کانادایی ازدواج کرد.

فرهاد با وجود برخوردار بودن از استعداد بالای نویسندگی خیلی پرکار نبوده است. او در طول دوران فعالیت خود به عنوان نویسنده تنها نویسندگی فیلمنامه یک فیلم کوتاه، یک فیلم سینمایی و یک مجموعه تلویزیونی را برعهده داشته است.

بازیگر تاج و تخت به اولین فیلم فرهاد صفی نیا پیوست

منبع : اتاق خبر 24

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *