قتل خونین دو پسر بر سر دوستی با دختر + عکس

قتل خونین دو پسر بر سر دوستی با دختر + عکس

قتل خونین دو پسر بر سر دوستی با دختر + عکس

در این درگیری پسر ۱۷ ساله ای جان خود را از دست داد و پسر ۱۸ ساله به اتهام قتل پای میز محاکمه قرار گرفت.ساعت یک بامداد ۱۴ مهر سال گذشته وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در پارک طرشت به کلانتری ۱۱۸ ستارخان اعلام شد‌ سپس به بقیه ماجرا می پردازیم.

با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد نوجوانی به نام “کامران‌. ت” ۱۷ ساله به علت اصابت ضربه چاقو مصدوم و به بیمارستان شهید فیاض بخش انتقال داده شده که با وجود انجام اقدامات درمانی‌، بر اساس نظریه تیم پزشکی مصدوم به علت شدت جراحت وارده به قسمت چپ قفسه سینه فوت می‌کند‌.با ارجاع پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی‌، تعداد ۹ نفر از افراد دستگیر شده از سوی مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان به اداره دهم منتقل و تحقیقات از آنها در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت‌.

قتل خونین دو پسر بر سر دوستی با دختر + عکس

در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که دو نفر از متهمان به اسامی‌امین و رامین به واسطه آشنایی و علاقه جداگانه ای که هر یک به یکی از دو خواهر به اسامی‌رمینا و رویا داشتند‌، ابتدا در منطقه مهرآباد جنوبی با یکدیگر دچار درگیری لفظی شده که در ادامه آن‌، رامین برای درگیری با امین اقدام به گذاشتن قرار ملاقات در داخل پارک طرشت می‌کند‌. در زمان درگیری امین به همراه یکی از دوستانش به هویت “مسعود‌. ع” و همچنین رویا‌، رمینا و دختر دیگری به نام سپیده در پارک حاضر می‌شود و با حضور “رامین” در محل قرار‌، این دو بار دیگر با یکدیگر درگیر می‌شوند‌.بر اساس تحقیقات انجام شده‌، تعدادی از افراد حاضر در داخل پارک به شرکت کنندگان در درگیری تذکر می‌دهند که از پارک خارج شوند اما “رامین” با بی اعتنایی با این افراد درگیر شده که از سوی چند ناشناس مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد‌.

همزمان با شدت گرفتن درگیری‌، امین طی تماس تلفنی موضوع درگیری در داخل پارک را به کامران – مقتول – اطلاع می‌دهد که مقتول نیز به همراه یکی از دوستان خود به نام محمد۲۷ ساله در داخل پارک حاضر و وارد درگیری می‌شود که پس از مدت کوتاهی پیکر نیمه جان وی از سوی مسعود و سپیده به بیمارستان منتقل و به علت شدت جراحات فوت می‌کند‌.در ادامه رسیدگی به این پرونده‌، کارآگاهان اداره دهم با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سایر افراد شرکت کننده در درگیری به نام‌های حسن ( ۲۵ ساله )‌، علیرضا‌ ( ۱۷ ساله و برادر حسن )‌، سعید ( ۲۵ ساله )‌، امید ( ۲۵ ساله ) و محمد( ۲۷ ساله ) شدند‌.

با شناسایی “محمد‌. ر” به عنوان دوست مقتول در زمان درگیری‌، کارآگاهان در تحقیقات متوجه شدند که وی یکی از اراذل و اوباش محله مهرآباد است که دارای سوابق متعدد در پلیس امنیت تهران بزرگ می‌باشد‌. بلافاصله هماهنگی‌های لازم با پلیس امنیت انجام و “محمد‌. ر” ۱۷ آبان دستگیر و در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت‌.در ادامه تحقیقات و با توجه به شناسایی دیگر افراد شرکت کننده در درگیری‌، کارآگاهان ۲۴ آبان اقدام به دستگیری حسن و علیرضا ( دوبرادر )‌، سعید و امید کرده که همگی آنها در تحقیقات اولیه منکر هرگونه نقش خود در درگیری یا اطلاع از جنایت می‌شوند‌.

سرانجام با انجام تحقیقات پلیسی مستمر‌، علیرضا به عنوان متهم اصلی پرونده لب به اعتراف گشوده در اظهارات خود با اعتراف صریح به ارتکاب جنایت‌، به کارآگاهان گفت : شب حادثه با لخت شدن مقتول و وارد شدن وی به داخل درگیری‌، افراد زیادی او را احاطه کردند که در یک لحظه روی زمین افتاد‌.در همین زمان من نیز روی سینه او نشستم و با چاقویی که همراه داشتم ضربه ای را به سینه او وارد کردم‌.با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت دیگر متهمان نیز به شرکت در درگیری منجر به جنایت اعتراف کردند‌.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که صبح دیروز ۱۴ متهم پرونده به ریاست قاضی عزیزمحمدی و با حضور چهار قاضی مستشار پای میز محاکمه قرار گرفتند. در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده علیرضا ۱۸ ساله متهم به مباشرت در قتل عمدی و محمد ۳۲ ساله متهم به معاونت در قتل عمدی کامران هستند. دیگر متهمان پرونده نیز متهم به شرکت در نزاع دسته جمعی منجر به قتل هستند. در ادامه اولیای دم در جایگاه حاضر شده و برای قاتل پسرشان تقاضای قصاص کردند.

آنها در شکایت خود گفتند: شب حادثه دوستان کامران با او تماس گرفتند و گفتند امین دعوا کرده است. پسرمان هم با اصرار دوستانش به محل درگیری رفت.رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به علیرضا از او خواست به دفاع از خود بپردازد.متهم نیز با قبول اتهامش گفت: شب حادثه مقتول روی زمین افتاد که من با چاقویی که همراه داشتم ضربه ای به سینه اش زدم. من قصد کشتن او را نداشتم و حالا از کارم پشیمانم.

سپس محمد در جایگاه قرار گرفت که با رد اتهامش گفت: شب حادثه در پارک در حال بازی فوتبال بودم که متوجه دعوا شدم. برای میانجیگری وارد دعوا شدم که مقتول تعادلش را از دست داد و روی من افتاد. بعد هم علیرضا ضربه ای به او زد. من هیچ نقشی در این درگیری نداشتم.در ادامه دیگر متهمان پرونده به دفاع از اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی پرداختند. پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *