قتل دختر دانشجو در حمام پس از تجاوز گروهی

قتل دختر دانشجو در حمام پس از تجاوز گروهی

 

دختر دانشجوی زیبا قربانی بی رحمی 4  پسر متجاوز شد و در حالیکه به دفعات مورد تجاوز گروهی این 4 پسر قرار گرفت بدست آنها در حمام حلق اویز شد ! به گزارش ایران ناز  دختر دانشجو از طرف همدانشگاهیان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهش مورد تجاوز جنسی قرار گرفت .

قتل دختر دانشجو در حمام پس از تجاوز گروهی +عکس

پلیس توانست با کمک هم اتاقی این دختر 4  دانشجوی پسر را دستگیر کند . این 4 پسر به خاطر آزار جنسی یک دختر دانشجو دستگیر شدند. جسد این دختر که از سوی دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه اش مورد تعرض قرار گرفته بود در حالی که به دار آویخته شده بود، پیدا شد.

قتل دختر دانشجو در حمام پس از تجاوز گروهی +عکس

“اسناس” دانشجوی سال دوم رشته میکروبیولوژی یکی از دانشگاه های هند که توسط 4 دانشجوی مقطع ارشد همان دانشگاه مورد تجاوز قرار گرفته بود جسدش پیدا شد. جسد قربانی حلق آویز در حمام خانه اش در وتکرای هند یافت شد.

 

طبق گزارش یکی از رسانه های هند به رغم تعدد شکایت این دختر به مسئولان دانشگاه مبنی بر تعرض جنسی، اما هیچ اقدام قانونی در این زمینه صورت نگرفته و قربانی بنابر شهادت همکلاسی های اش به دفعات مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

 

در حالی که هیچ یادداشتی مبنی بر خودکشی در کنار جسد اسناس یافت نشده، پلیس تحقیقات خود را پیرامون مرگ مشکوک این دختر آغاز کرد و با توجه به شهادت برخی از دانشجویان و هم کلاسی های این دختر، 4 پسر دانشجو را بازداشت کرده است و تحقیقات از این متهمان ادامه دارد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *