قهرمان آمریکا به کمک ورزشکار ایرانی آمد

دنیس جیمز، از قهرمانان بنام بدن‌سازی جهان، با راه‌اندازی کارزاری آنلاین، از طرفدارن خود خواسته تا برای نجات جان بیت‌الله (بیتو) عباس‌پور، قهرمان پرورش‌اندام ایران و آسیا که به بیماری “واسکولیت” (التهاب رگ‌های خونی) دچار شده، کمک کنند. با گذشت تنها هشت ساعت از شروع به کار این کارزار، بیش از ۴۵۰۰ دلار برای کمک به آقای عباس‌پور جمع‌آوری شده است.
 “جیمز” امریکایی در توضیح بیماری دوست و رقیب ایرانی‌اش نوشته که واسکولیت، «سیاه‌رگ‌ها و سرخ‌رگ‌ها را نابود می‌کند و “بیتو” را در شرایط خیلی بدی قرار داده است».

وی با بیان این‌که «بیتو و خانواده‌اش، حالا به کمک ما نیاز دارند»، افزوده است: «او در حالی بار دیگر به بیمارستان بازگشته که هیچ کمک مالی از هیچ‌کس و حتی از دولت ایران دریافت نکرده است و برای این‌که تنها بخشی از هزینه‌های بیمارستان را بپردازد، مجبور شده هر آن‌چه که داشته، بفروشد.»

نفر سوم مسابقات مستر المپیا در سال ۲۰۱۲ در ادامه از طرفداران بدن‌سازی، ورزشکاران و دوستان خود خواسته تا هر مقداری که می‌توانند برای تامین هزینه‌های درمان بیت‌الله عباس‌پور کمک کنند «تا او بتواند بر بیماری‌اش غلبه کند و دوباره‌ روی پای خود بایستد و شاهد بزرگ‌شدن و دانشگاه رفتن فرزندانش باشد».

دنیس جیمز، خود به عنوان شروع‌کننده این کارزار، مبلغ ۱۰۰۰ دلار را به این امر اختصاص داده است.

هم‌چنین تا زمان تنظیم این گزارش، در ظهر روز چهارشنبه، ۷۵ نفر، با پرداخت مبالغ متفاوت، در این اقدام خیریه شرکت کرده‌اند تا مجموع کمک‌های جمع‌‌شده به بیش از ۴۵۵۰ دلار برسد.

نگرانی‌ها نسبت به وضعیت بیت‌الله عباس‌پور پس از آن افزایش یافت که او در یک گفتگوی تلویزیونی، بر روی تخت بیمارستان اعلام کرد به دلیل ابتلا به یک بیماری عفونی “خاص”، طی ده روز، نزدیک به ۵۵ کیلوگرم از وزنش را از دست داده است.

آقای عباس‌پور که تنها بدن‌ساز ایرانی راه‌یافته به مسابقات “مستر المپیا” به شمار می‌رود، هم‌چنین گفت که برای درمان این بیماری‌ به گفته‌ی او کشنده، تا کنون تحت پنج عمل جراحی قرار گرفته است.

پرافتخارترین بدنساز ایران در آن گفتگو تاکید کرد که هزینه‌ی دارو و درمان بیماری‌اش بسیار سنگین است و انتظار دارد “وزارت ورزش” به او کمک کند.

قهرمان آمریکا به کمک ورزشکار ایرانی آمد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *