لحظه ربودن زن جوان از مقابل تعمیرگاه خودرو! +فیلم

لحظه ربودن زن جوان

لحظه ربودن زن جوان از مقابل تعمیرگاه خودرو! +فیلم

 دوربین‌های مدار بسته لحظه ربودن یک زن جوان از مقابل یک تعمیرگاه خودرو در شهر میامی ایالت فلوریدای آمریکا را ثبت کردند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ربودن یک زن جوان از داخل یک تعمیرگاه خودرو در شهر میامی ایالت فلوریدای آمریکا را به تصویر می‌کشد. این زن که هویتش مشخص نشده است توسط دو مرد ناشناس لحظاتی پس از ورود به این مکان ربوده شد. در ویدئوی کامل منتشر شده این دو مرد در لحظه ورود این زن در مقابل گاراژ در حالی که به خودروی خود تکیه داده بودند، حضور داشتند.

در ویدئویی که توسط منتشر شده است، مشاهده می‌شود یکی از این دو مرد ناشناس در حالی که دست خود را بر روی گلوی این زن قرار داده، او را از داخل تعمیرگاه خودرو به یک ماشین منتقل می‌کند. این زن در حالی که گریه می‌کرد توسط دو مرد مهاجم ربوده شد. گفته می‌شود مهاجم یا مهاجمان تا لحظه انتقال این زن به داخل خودرو بیش از ۲۰ بار او را مورد ضربات مشت و لگد قرار دادند. هنوز انگیزه این آدم ربایی و اینکه آیا مهاجمان زن جوان را می‌شناختند، مشخص نشده است. پلیس این حادثه را یک حادثه خشونت آمیز توصیف کرد.

یکی از شاهدان عینی که از نزدیک شاهد این حادثه بود در این باره گفت: «این زن فریاد می‌کشید و می‌گفت آن‌ها می‌خواهند مرا بکشند. این دو مهاجم ناگهان به داخل تعمیرگاه دویدند و او را به داخل یک خودرو منتقل کردند. نمی‌دانم شاید حدود ۲۰ یا ۵۰ ضربه به سر و صورت و بدن او وارد کردند. آن‌ها از این زن خواستند پشت فرمان بنشیند و یکی از دو مهاجم این زن را روی صندلی راننده نشاند.»

اداره پلیس میامی روز شنبه با انتشار این ویدئو از شهروندان خواست تا در شناسایی این زن به آن‌ها کمک کنند. روز بعد پلیس اعلام کرد مهاجم و زن ربوده شده را شناسایی کرده است. بنا بر گفته پلیس ظاهراً این حادثه یک خشونت خانوادگی بود. پلیس در بیانیه خود گفت: «این زن ربوده شده در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و کارآگاهان پلیس در حال تحقیقات در این باره هستند.»

گفتنی است؛ هنوز هیچ فردی توسط پلیس بازداشت نشده، اما پلیس با مردی که در این ویدئو دیده می‌شود در تماس است.

لحظه حمله دو مرد به زن جوان در خیابان!

گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *