لخت شدن کارگردان زن ایرانی اطراف برج میلاد! + تصویر

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

برهنه شدن موژان طاهر کارگردان زن ایرانی اطراف برج میلاد موژان طاهر کارگردان زن ایرانی به شیوه فمن ها در تهران و اطراف برج میلاد برهنه شد.

به گزارش خرداد، موژان محمد طاهر که نام و نشان کمی در هنر نیز دارد با لخت شدن در اطراف برج میلاد و نوشتن شعارهایی بر بدن خود به قول خود قصد اعتراض به حقوق زنان دارد .

موژان طاهر چندین بار دست به برهنه شدن در اطراف برج میلاد زده و با انتشار عکس و فیلم برهنه شدن خود قصد آزادی دارد.

او در مورد برهنه شدنش گفته است که دیگر نمی خواهد برده بماند اما سوالی که برای مردم ایجاد میشود این است که آیا با برهنه شدن زنان از بردگی خارج میشوند و اصلا اساس بردگی زن به استفاده جنسی از وی می باشد که موژان محمدطاهر با برهنه کردن خود بیشتر خود را برده کرده است .

طاهر در مصاحبه با رادیوی ضد انقلابی “زمانه” می گوید:”اقدام من در روز ۱۲ فروردین پیام نه به جمهوری اسلامی را داشت. پیام من به زنان این است که در داخل ایران هم می‌توان فعالیت کرد و فریاد حق‌طلبانه سر داد.این نوع اعتراض به زنان در ایران جسارت بیشتری می‌دهد که خود را در صحن مبارزه علیه وضع موجود پیدا کنند. زنانی هستند که از ابراز حقوق خود و مبارزه برای آن ترس دارند و قدم به جلو برنمی‌دارند. من با این کارم خواستم این جسارت را به زنان بدهم تا دیگر ساکت نباشند. من روی بدن برهنه‌ام نوشتم نمی‌خواهم دیگر برده باشم. این فقط حرف من نیست. بلکه حرف بسیاری از زنان در ایران است. حرف زنانی است که زیر قوانین ضد زن له‌شده‌اند. زنانی که حتی حق ابراز احساس خود را ندارند. من دیگر نمی‌خواهم برده باشم زیرا می‌خواهم آزادباشم و تنم متعلق به خودم باشد. این را به نمایندگی تمام زنانی که صدایشان به‌جایی نمی‌رسد، بیان کردم. این اقدامم را در شرایط خیلی دشوار و بغرنجی انجام دادم”.

اخبار فرهنگی و هنری – خرداد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *