مدت زمان دخول در آمیزش جنسی

مدت زمان دخول در آمیزش جنسی

دخول جنسی : بیشترین خواسته ای که مردان در ارتباط با رابطه جنسی خود با همسر یا شریک جنسی دارند مدت زمان دخول و نزدیکی است. زنان شاید دغدغه افزایش مدت زمان آمیزش را نداشته باشند اما بیشتر آنها در روابط خود اگر مدت زمان سکس از حدی فراتر رود ، احساس ناراحتی و فشار می کنند. مردان بهتر است در کنار موضوع مدت زمان ، لمس و نوازش زنان را جدی بگیرند. این ارتباط بدنی و بغل کردن باعث رشد و بهبود زندگی زناشویی می شود.

مدت زمان دخول چقدر باید باشد؟

بسیاری از مردان از این ماجرا خبر ندارند که برخی از زنان افزایش مدت زمان دخول را نارحت کننده و آزار دهنده توصیف می کنند. آنها بدون در نظر گرفتن توان یا آستانه تحمل جنسی همسر یا شریک جنسی خود سعی در افزایش طول مدت هستند. ازطرفی بسیاری زنان به دلیل احترام به شوهر یا دلسرد نشدن همسر ، نارضایتی و ناخشنودی خود به دلیل افزایش زمان دخول را بیان نمی کنند.

از نظر سکسولوژی معمولا اگر بیش از ۱۰ دقیقه از زمان آمیزش بگذرد ، رابطه برای زنان سخت و اذیت کننده می شود. البته این مدت زمان بیشتر مربوط به ورود آلت تناسلی مردان در ناحیه تناسلی زنان است و کل مدت زمان رابطه جنسی و معاشقه را شامل نمی شود. مردانی که با استفاده از داروها و ابزارهای کمکی سعی در افزایش ارگاسم و مدت زمان دخول هستند ، بهتر است علاوه بر شناخت عملکرد و توان جنسی طرف مقابل ، در مورد مدت زمان با شریک جنسی صحبت کرده و از راهکارهای مشاوره مشکلات جنسی بهره گیرند .

برای ارتباط با مشاورین حوزه مشکلات جنسی می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۰ و ۹۰۹۹۰۷۲۸۵۰ تماس بگیرید.

برخی اعتقاد دارند مدت زمان آمیزش به روحیات و سلامت جنسی و روحی زوجین بستگی دارد و در هر شخصی متفاوت هست . اما معمولا مردان از زمان دخول تا ارضا بیش از زمان ده دقیقه ، کمتر اتفاق می افتد. آیا می توان مدت زمان دخول را افزایش داد؟

عجله نداشتن

مهمترین نکته ای که مردان باید رعایت کنند عجله نداشتن برای شروع رابطه است. صبوری مقدمه ای است که بتوانید با استفاده از روش های متنوع و نوازش های لذت بخش برای شریک جنسی خود ، رابطه طولانی و رضایت بخش را تجربه می کنید.

زمان و مکان مناسب

احاس ترس از حضور فرد دیگر ، مطلع شدن فرزندان و… مایه دلسردی از نظر جنسی می شود. اگر زمان و مکان شما مناسب نباشد ، باعث رفتار های اضطرابی شده و زمینه ایجاد اختلالات جنسی را باعث می شود.

باید بتوانید بخشهای مختلف و متنوعی از بازی و نوازش و روابط جنسی را با هم تجربه کنید. وقتی حوصله می کنید و در فرصت مناسب نزدیکی زمان بر را تجربه می کنید به خوبی لذت های هم آغوشی را تجربه کرده و به بهترین شکل ارضا خواهید شد. این ارضای کافی و کامل، هم اخلاق شما را به لحاظ فیزیولوژیستی بهتر می کند و هم مهر و محبت تان را نسبت به هم افزایش می دهد.

ارتباط بدنی خود را افزایش دهید

رابطه جنسی در فرصت مناسب و با با حوصله ، تجربه لذت بخشی را در شما و شریک جنسی تان بوجود می آورد. زمانی که تحریک جنسی در دو نفر افزایش می یابد ، می بایست ارتباط بدنی خود را در کنار استفاده از روش های نوازشی هیجان برانگیز ، جهت حفظ تحریک و افزایش مدت زمان آمیزش، افزایش داد.

سعی کنید به طور همزمان ارضا شوید

هنگام رابطه جنسی وقتی یکی از همسران ارضا شد، دیگر ادامه بازی کار سخت و ناراحت کننده ای خواهد بود پس ضرورت دارد، ارضاء هر دو طرف به طول بیفتد. زود ارضائی و زود انزالی در نتیجه کاهش مدت زمان آمیزش است که با رعایت های لازم می تواند اتفاق نیفتد. زمان که رابطه طولانی شود و تحریک ها موثر واقع شوند، هر اقدامی از لذت مضاعف و بیش از حد توقع برخوردار خواهد شد. پس زود تخت و خواب را رها نکنید و حوصله داشته باشید تا این اتفاق برای شما هم بیفتد.

فعالیت جسمانی

آمیزش جنسی پس از یک تمرین ورزشی ملایم بسیار مطلوب‌تر و موثرتر است، به‌ علاوه این کار سبب بهبود روابط جنسی همسران نیز خواهد شد. برخی مطالعات در حوزه سکسولوژی نشان داده است که پس از ۲۵ دقیقه دوچرخه سواری ، گردش خون در ناحیه های تناسلی افزایش می یابد و همین امر سبب بهبود آمیزش و مدت زمان آن می‌شود. به‌علاوه، بدن شما هنگام انجام تمرینات ورزشی به میزان قابل توجهی تستوسترون ترشح می‌کند. به همین دلیل پس از انجام تمرین ورزشی حتی میل طبیعی شما به ادامه دادن رابطه بیشتر نیز خواهد شد.

تعویق انداختن انزال در مردان ، روشی برای افزایش زمان دخول

شما مردان می توانید زمانی که احساس دارید به انزال نزدیک می شوید آلت خود را از واژن خارج نموده و با این کار فشار جنسی را برای چند لحظه کم کنید. این امر سبب می شود تا راحت تر به ادامه ارتباط جنسی بپردازید.

ناحیه کلیتوریس را فشار دهید.

فشار بر این ناحیه باعث تحریک کردن هر چه بیشتر شریک جنسی می شود. این روش باعث می شود که چون شما آلت خود را به داخل واژن نمی برید، مدت زمان بیشتری برای دخول دوام بیاورید.

فشردن نقطه ای به نام پرینه

پرینه محلی است به حدفاصل میان بیضه و مقعد . بافشار بر این ناحیه می توانید از انزال جلوگیری کنید و در نتیجه مدت زمان دخول را زیاد کنید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *