مدیر ایرانی یوتیوب برکنار شد

اخبار ,اخبار علمی ,برکناری مدیر یوتیوب

اخبار علمی – مدیر ایرانی یوتیوب برکنار شد

این جابجایی در پی شکایات مخاطبان درباره مشکلات استفاده از یوتیوب انجام شده است، البته «لری پیج» مدیرعامل گوگل بیان مبهمی از این تغییرات داشته است.

سالار کمانگر مدیر ایرانی یوتیوب از سمت خود برکنار شد و «سوزان وجسیسکی» که به عنوان معاون ارشد بخش نظارت بر تبلیغات و تجارت گوگل فعالیت می‌کرد، از این پس اداره یوتیوب را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، رادارآنلاین به نقل از سایت theverge گزارش داد: سالار کمانگر که از سال ۲۰۱۰ مدیریت بخش سرویس ویدئویی را در دست داشت، در گوگل خواهد ماند و روی پروژه‌ای نامشخص که در مراحل اولیه قرار دارد، کار خواهد کرد.

این جابجایی در پی شکایات مخاطبان درباره مشکلات استفاده از یوتیوب انجام شده است، البته «لری پیج» مدیرعامل گوگل بیان مبهمی از این تغییرات داشته است.

پیج می‌گوید: سالار و کل تیم یوتیوب چیزهای شگفت‌انگیزی ساخته‌اند. یوتیوب یک جامعه جهانی میلیاردی است که برای هر چیزی ویدئوهایی شفابخش دارد. هر کسی که محصول خلاقانه خود را روی یوتیوب آپلود کند می‌تواند آن را به تمام دنیا اشاعه داده و حتی از این طریق کسب درآمد کند. سوزان هم به مانند سالار به ناممکن‌ها بی‌توجه است و برای ارتقای سطح کیفی یوتیوب در مسیری که مردم دوست دارند هیجان‌زده است.

وجسیسکی کارمند شماره ۱۶ در گوگل است. وی در سال ۱۹۹۸ روی طرح نوینی کار کرد که در ساخت و توسعه موتور جستجوی گوگل تاثیرگذار بوده است. وجسیسکی خواهر مدیرعامل شرکت ۲۳AndMe «آن وجسیسکی» است. همچنین همسر وی «سرگی برین» از موسسان گوگل است. (این زوج از تابستان گذشته جدا از هم زندگی می‌کنند.)

وجسیسکی در این‌باره گفت: از پیوستن به یوتیوب هیجان‌زده هستم. فضایی شگفت‌انگیز و خالقانی الهام‌بخش دارد. من مشتاقانه منتظر تماشای ویدئوهای بیشتر در طول دوران کاری‌ام هستم.

اخبار علمی – ایسنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *