حمله به دختر محجبه و خنده مردان بی غیرت ! + فیلم

حمله به دختر محجبه و خنده مردان بی غیرت ! + فیلم

حمله به دختر محجبه و خنده مردان بی غیرت ! + فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله وحشیانه یک دختر انگلیسی را به یک دختر مسلمان در این کشور به تصویر می کشد.

 

در این ویدئو که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است مشاهده می شود این دختر انگلیسی همکلاسی مسلمان خود را با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار می دهد و سپس اقدام به کشیدن مقنعه او می کند. این ویدئو این دختر انگلیسی را نشان می دهد که بصورت پیاپی با مشت به سر و صورت دختر مسلمان می کوبد و سپس با پا به زانوهای او ضربه می زند.

صدای خنده چند نفر از شاهدان عینی که ظاهرا چند مرد جوان هستند در این ویدئو شنیده می شود. این حادثه در ایستگاه تراموا در منطقه “اولدهام” کلان شهر منچستر انگلیس رخ داد. هنوز زمان دقیق وقوع این حادثه مشخص نشده است.

بنا به ادعای شاهدان عینی این دختر مسلمان در حال مکالمه با تلفن همراه خود بود که ظاهرا به همکلاسی اش برخورد کرد. پس از این اتفاق در حالی که این دختر از حمله دختر انگلیسی غافلگیر شده بود تلاش کرد از خود در برابر او دفاع کند. در ادامه یکی از همکلاسی های طرفین درگیری اقدام به مداخله کرد و توانست به درگیری پایان دهد. گفته می شود عینک قربانی در این درگیری شکسته شده است. مسئولان آکادمی رویتون و کروپتون E-ACT اعلام کردند در جریان وقوع این درگیری که در خیابان مجاور این مرکز رخ داد قرار گرفته اند. اما بنا به بیانیه ای که این مدرسه منتشر کرد آنها هر گونه انگیزه نژادپرستانه را در مورد این حادثه رد کردند و آن را تنها درگیری فیزیکی بین دو دانش آموز اعلام کردند.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی انگلیس در مورد علت وقوع این درگیری ادامه دارد.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *