مردی که پسرش را آتش زد و کُشت

مردی که پسرش را آتش زد و کُشت
پسر جوان که قربانی شعله‌های خشم پدرش شده بود پس از ۱۴ روز در بیمارستان به خاطر شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

متهم گفت: پارسال پسر و عروسم گفتند خانه‌ای برای زندگی کردن می‌خواهند. بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ام را همان موقع مرتکب شدم. خانه مادرم را به آنها دادم و مادرم را به خانه سالمندان بردم. مادرم هم به‌خاطر این ماجرا ۲۴ ساعت هم در خانه سالمندان دوام نیاورد و دق کرد و مرد.

وی افزود: پسرم مقابل در اتاق خوابیده بود. به او گفتم کمی آن طرف‌تر بخواب تا بتوانم براحتی رفت و آمد کنم. همین حرف را که زدم دوباره شروع به داد و بیداد و فحاشی کرد. گفت دوباره می‌اندازمت کمپ ترک اعتیاد، دفعه قبلی که مرا به زور برد کمپ ترک اعتیاد، آنجا کتکم زدند و دندان هایم شکست. بعد هم مثل همیشه شروع به فحاشی کرد، از دستش ناراحت شدم.

متهم تصریح کرد: از طبقه پنجم که خانه‌مان بود به پارکینگ رفتم و از موتورم کمی بنزین کشیدم. وقتی به خانه برگشتم بنزین را روی پسرم ریختم، نمی‌خواستم او را آتش بزنم، فقط می‌خواستم بترسانمش.

وی گفت: اصلاً می‌خواستم خودم را آتش بزنم تا دیگر چنین حرف‌هایی به من نزند. او بلافاصله پیراهن بنزینی‌اش را از تنش درآورد و به‌سمت من پرتاب کرد که به صورتم خورد بعد هم گردنم را گرفت و من را روی زمین انداخت. فندک را روشن کردم نمی‌خواستم او را آتش بزنم، اما پاهایش بنزینی شده بود و آتش گرفت

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *