مرگ تلخ رژینای 10 ساله در اتفاقی عجیب داخل مدرسه! / پزشکی قانونی فاش کرد+عکس

مرگ رژینا

مرگ تلخ رژینای 10 ساله در اتفاقی عجیب داخل مدرسه! / پزشکی قانونی فاش کرد+عکس

رژینای ١٠ ساله با نیش یک حشره حالش بد می شود در خواب فوت می کند.

وقتی از مدرسه برگشت با خوشحالی خبر مبصر شدنش را به پدر و مادرش داد. از اینکه مدیر و معلم مدرسه او را نماینده ‌کلاسشان کرده بودند، به شدت ذوق زده بود. اما در عین حال مسأله‌ای داشت رژینای ١٠ ساله را آزار می‌داد. مسأله‌ای که پدر و ‌مادرش متوجه آن نشدند. رژینا در عین خوشحالی، کمی هم بی‌رمق بود. اما پدر و مادرش هرچه از او سوال کردند، جوابی نداد. ‌تا این‌که این دختربچه درحالی‌که ذوق شروع نمایندگی در کلاس درسشان را داشت خوابید. فردایش که روز تعطیل بود، ‌رژینا همچنان بی‌رمق بود. تا این‌ که همان شب وقتی خوابید، دیگر هرگز بیدار نشد. پدر و مادرش او را صدا زدند، ولی رژینا نیمه‌های شب فوت کرده بود.

پزشکان علت مرگ او را سم داخل خونش اعلام کردند. مرگی که تا دو روز برای خانواده رژینا مبهم و ‌معمایی بود. اما درنهایت همکلاسی‌هایش راز این مرگ تلخ را فاش کردند. رژینا همان روز در مدرسه به خاطر گزیدگی نیش ‌یک حشره از حال رفته بود. حشره‌ای که گفته می‌شود به احتمال زیاد عقرب یا زنبور بوده است. همکلاسی‌های رژینا گفتند که ‌این دختربچه آن روز به خاطر نیش این حشره از حال رفته و دقایقی بعد هم به هوش آمده و دوباره کمی سرحال شده است. اما ‌رژینا نتوانست دوام بیاورد و همان شب جان خود را از دست داد. حالا پدر و مادر این دختر از مدیر مدرسه شکایت کرده‌اند. به دلیل سهل‌انگاری و عدم اطلاع این موضوع به آنها؛ دو ماه از آن روز تلخ و وحشتناک مرگ رژینا می‌گذرد و پدر این دختربچه ‌همچنان پیگیر این پرونده که در دادسرای بخش جوکار در همدان بررسی می‌شود، است. پزشکی قانونی هم در حال بررسی علت ‌دقیق مرگ رژینا است تا مشخص شود او دقیقا با چه سمی جان باخته است. پدر رژینا در گفت‌وگو با خبرنگار «شهروند» درباره مرگ ‌دخترش توضیحاتی داد:

رژینا چطور جان باخت؟

هفتم آبان ماه بود. دخترم با خوشحالی از مدرسه به خانه آمد. او آن روز گفت که یک اتفاق خوب و یک اتفاق بد در مدرسه‌اش ‌افتاده است. وقتی سوال کردیم درباره اتفاق خوب گفت که مدیر و معلم او را نماینده کلاس کرده‌اند. اما درباره اتفاق بد حرفی نزد. ‌ما هرچه از او سوال کردیم گفت نمی‌تواند چیزی بگوید. ما هم تصور کردیم حتما در درسی ضعیف بوده یا اتفاقی شبیه به این ‌افتاده و نمی‌خواهد به ما بگوید. برای همین دیگر پیگیر نشدیم. اما رژینا بد حال بود. عرق می‌کرد و انگار ضعف داشت. در ‌نهایت هم زود رفت خوابید. فردایش که روز اربعین بود، رژینا تعطیل بود و به مدرسه نرفت. صبح فردایش ‌وقتی می‌خواستم او را بیدار کنم که به مدرسه برود، هرچه صدایش کردم جواب نداد. او را به بیمارستان بردیم و پزشکان گفتند که ‌او ۵ ساعت است که جان باخته است. ‌

مرگ رژینا

همان زمان علتش را متوجه شدید؟

آن قدر شوکه شدیم که حتی نمی‌توانستیم به علتش فکر کنیم. دخترم سالم و سرحال بود. آن دو شب به دلیل مبصر شدنش خیلی ذوق ‌داشت. با خوشحالی خوابید. چطور می‌شود ناگهان در خواب بمیرد. پزشکان در معاینات اولیه گفتند که یک سم داخل خونش بوده و ‌به همین دلیل جان باخته است.

چطور شد که فهمیدید حشره‌ای در مدرسه دخترتان را گزیده است؟

دو روز از مرگ رژینا گذشته بود. درحالی‌ که ما به شدت شوکه بودیم، همکلاسی‌هایش و والدین آنها به خانه ما آمدند و گفتند که ‌همان روز حشره‌ای در حیاط مدرسه رژینا را نیش زده و دخترم از ترس گریه کرده و از حال رفته است. آنها گفتند مدیر مدرسه ‌دخترم را به دفتر برده و در آن‌جا او را آرام کرده و گفته که درباره این موضوع با کسی صحبت نکند. همانجا هم دخترم را مبصر ‌کلاسشان کرده و با این مسأله دخترم خوشحال شده است. تازه آن‌جا بود که فهمیدم رژینا در مدرسه دچار گزیدگی شده و مدیر و ‌معلمان به ما اطلاع نداده‌اند.

شکایت هم کرده‌اید؟

بله و تا آخر هم پیگیر این ماجرا هستم. آنها باید همان زمان موضوع را به ما اطلاع می‌دادند. احتمالا روی گزیدگی را هم فشار ‌داده‌اند که همین مسأله باعث شده سم به داخل خون دخترم برود. اگر زودتر گفته بودند ما دخترم را به بیمارستان می‌بردیم. شاید ‌می‌توانستیم جلوی مرگ او را بگیریم. اما آنها با سهل انگاری این مسأله را پنهان کردند و باعث مرگ دخترم شدند. برای همین از ‌مدیر مدرسه شکایت کرده‌ام و خواستار مجازات آنها هستم.

بعد از شکایت چه اتفاقی افتاد؟

پرونده الان در دادسرای بخش جوکار است. فعلا منتظر نظریه پزشکی قانونی هستیم که متوجه شویم دختر با نیش چه حشره‌ای ‌جان باخته است. احتمالا نیش عقرب یا زنبور باشد. ولی هرچه هست مدیر مدرسه مقصر است و باید مجازات شود. در این مدت ‌هم چند بار به دیدن ما آمده و گفته که نمی‌دانستیم این اتفاق می‌افتد ولی من او را مقصر مرگ دخترم می‌دانم

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *