مرگ دلخراش کودک سنگ نورد اصفهانی+ فیلم

مرگ دلخراش کودک سنگ نورد اصفهانی+ فیلم

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان گفت: مسابقه صخره‌نوردی در شرایط غیر استانداردی برگزار شده است.

پس از برگزاری مسابقات صخره نوردی درون باشگاهی در ورزشگاه فولادشهر و سقوط پسر بچه هشت ساله اصفهانی احمد باقری مسئول روابط عمومی و امور بین الملل هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان گفت: باشگاهی که این کودک سقوط کرده و آسیب جدی دیده است مجوز برگزاری مسابقه را از هیئت کوهنوردی دریافت نکرده بود و فاقد استانداردهای برگزاری مسابقات بوده است.

وی افزود: مسابقات در شرایطی برگزار شد که تشک کافی برای ایمنی صخره نوردان وجود نداشته است. بای بالا بردن ایمنی صخره نوردان باید در سطح زمین تشک باشد که هنگام سقوط مانع آسیب دیدگی شدید ورزشکار شود که متاسفانه تعداد تشک کافی نبوده است و وی هنگام سقوط به زمین برخورد می کند.

مسئول روابط عمومی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان اظهار داشت: از طرف دیگر باید طناب این صخره نورد به دیگر ورزشکار متصل باشد تا هنگام مانع برخورد وی به زمین شود که متاسفانه این مورد نیز رعایت نشده است. از طرف دیگر هنگام سقوط ورزشکار فقط یک نفر حضور داشته و خبری از مربی و سایر افراد نبوده است حتی مشخص نیست آمبولانس در زمان برگزاری مسابقات بوده است یا خیر‌.

باقری ادامه داد: فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق تلخ و اظهار همدردی با خانواده این نونهال، از هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان خواسته شده تا ضمن بررسی حادثه و برخورد جدی با مسببین آن، گزارش این اتفاق و اقدامات صورت گرفته را در اختیار این فدراسیون و عموم مردم قرار دهند.

باقری با بیان این مطلب که این باشگاه مجوزی از هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان نگرفته است خاطرنشان کرد: کمیته فنی در جلسه ای درحال بررسی اتفاق روی داده هستند تا مقصر این اتفاق را شناسایی کند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *