مصاحبه با طراح مد جنیفر لوپز و شکیرا

طراح مد جنیفر لوپز و شکیرا همه چیز را فاش می‌کند
515
دسته‌بندی نشده

مصاحبه با طراح مد جنیفر لوپز و شکیرا

این هنرمند طی یک مصاحبه‌ انحصاری با مجله Woman’s Day for Latinas بهترین نکات در مورد انتخاب پوشش، لوازم مقرون به صرفه و بیشتر از آن را ارائه کرد. علاوه بر آن اخباری در مورد آدم‌های معروف به ما داد که شما نمی‌خواهید آن‌‌ها را از دست بدهید.

راب زنگردی ( Rob Zangardi) نیمه  یکی از بهترین تیم های دونفری طراحان مد در هالیوود است. نیمه ی دیگر ماریل هان (Mariel Haen) است. این دو در ۱۰ طراح برتر در لیست ۲۰۱۴ هالیوود ریپورتر بودند.

طراح مد جنیفر لوپز و شکیرا همه چیز را فاش می‌کند

زنگردی تجربه  طراحی لباس برای جنیفر لوپز و شکیرا برای مراسمی مانند فرش قرمز و کنسرت را دارد، او همچنین دانش طراحی لباس برای هر مراسم و هر کس دیگری را دارد. این هنرمند طی یک مصاحبه  انحصاری با مجله Woman’s Day for Latinas بهترین نکات در مورد انتخاب پوشش، لوازم مقرون به صرفه و بیشتر از آن را ارائه کرد. علاوه بر آن اخباری در مورد آدم های معروف به ما داد که شما نمی خواهید آن  ها را از دست بدهید.

طراح مد جنیفر لوپز و شکیرا همه چیز را فاش می‌کند

۱ – زمانی که شما برای یک مشتری لباس طراحی می کنید، چگونه مطمئن می شوید که لباس انتخابی شما در حالی که شخصیت او را نشان می دهد اثری از سلیقه  شما را هم در خود دارد؟

مهم ترین نکته در طراحی لباس برای دیگران این است که آن ها در لباسی که شما پیشنهاد کرده اید احساس راحتی بکنند. برای این کار شما باید لباس را برای فرم بدن همان شخص انتخاب کنید، مطمئن شوید که آن را می پسندد و در نهایت اندکی ریسک هم در آن وجود داشته باشد. دو مورد اول به مشتری بستگی دارد. قسمت ریسک جایی است که ما نظر و مدل خودمان را اعمال می کنیم. این یک کار مشترک است ولی شما در لباس همه  مشتری های ما اثری از طراحی ما دو نفر می بینید.

۲ – دو نفر از مشهورترین مشتری های شما جنیفر لوپز و شکیرا هستند. تفاوت اصلی در طراحی لباس برای این دو در چیست؟

جنیفر پر زرق و برق و زنانه است و همیشه اثری از طراحی خیابانی Bronx در لباس های او است که دیگر پایدار شده  است. وقتی لباس هایی که او می خواهد روی صحنه بپوشد را انتخاب می کنیم، سعی می کنیم پارچه و لباس طوری باشد که او بتواند به راحتی برقصد و حرکت کند و حرکات دشوار را انجام بدهد. از طرف دیگر شکیرا بیشتر مدل بین المللی rock ‘n’ roll را می پسندد. برای او ما از شکل های بیشتری استفاده می کنیم تا رنگ. او دوست دارد که روی صحنه حرکت کند، گیتار بزند، چند ضربه به طبل بزند و … . لباس باید این اجازه را به او بدهد.

طراح مد جنیفر لوپز و شکیرا همه چیز را فاش می‌کند

۳ – هر دوی آن ها در طی شش سال گذشته مادر شده اند. آیا سلیقه  آن ها در نوع لباسی که می پسندند بعد از اینکه مادر شدند تغییر کرد؟

این حالت زنانگی و تکامل در لباس آن ها در فرش قرمزها مشخص است. دیگر اهمیت چندانی به زمان نمی دهند و جرات بیشتری در سبک پوشش خود پیدا کرده اند. به نظرم به خاطر بچه دار شدن است. آن ها دیگر به پوشش اهمیت خیلی زیادی نمی دهند و به حس درونی خود بیشتر اهمیت می دهند.

۴ – آیا هیچ کدام از آن ها راز خاصی در سبک پوشش یا زیبایی دارند که برای خوانندگان جالب باشد؟

شکیرا در اکثر اوقات خودش آرایش خودش را انجام می دهد که این موضوع خیلی فاش نشده است. جنیفر از خط چشم ساده مشکی و ریمل L’Oreal’s volume خوشش می آید.

۵ – در حالی که لیست مشتری های شما انقدر متنوع است، شما چطور برای افراد با بدن ها و رنگ پوست های متفاوت لباس طراحی می کنید که مشتری به بهترین حالت خود دیده شود؟

همه چیز مربوط به رخ کشیدن بهترین ویژگی هر نفر و امتحان کردن چیزهای مختلف روی آن ها برای آن که بهتر به نظر برسند است. شما ممکن است ندانید که برخی رنگ های خاص به پوست و موی شما بیشتر می آید. یا بعضی پارچه ها اندام شما را مناسب تر نشان می دهند. خیلی مهم است که شما همه چیز را امتحان کنید و ببینید که چه ترکیبی از همه بهتر است. ما از داشتن مشتری هایی که جرات این کار را دارند خوشحال می شویم.

۶ – آیا شما نکته ای برای خواننده های ما دارید که با استفاده از آن بتوانند همزمان که مناسب سن لباس می پوشند خوب و به روز جلوه کنند؟

وسایل تزئینی، طرح پارچه و رنگ نکات کلیدی هستند. از این نکات در کنار انتخاب طرح های کلاسیک مثل دامن کوتاه تنگ یا شلوار فاق بلند و دم پا گشاد خوب استفاده کنند. و لطفا محدودیت سنی را کنار بگذارید چون ما این پیشنهادها را به همه مشتری های خودمان که می خواهند خوب به نظر برسند می دهیم.

طراح مد جنیفر لوپز و شکیرا همه چیز را فاش می‌کند

۷ – به نظر شما خانم ها چه چیزهایی را حتما باید در کمدشان داشته باشند و همینطور چه چیزهایی ارزش اندکی خرج بیشتر را دارند؟

موارد کلیدی : یک کت خوش دوخت مشکی، جین تنگ مناسب، پاشنه بلندهای کلاسیک ساده، عینک دودی با فریم بزرگ مشکی و یک کت چرم مناسب هیکل.

همچنین خرج کردن بیشتر روی کیف و کفش باعث می شود کل لباس شما گران قیمت به نظر برسد. اگر شما می خواهید ولخرجی کنید، آن را این جا انجام بدهید. این بهترین راه تنظیم کردن قیمت است.

۹ – طرح های مورد علاقه تان در فرش قرمزکه خودتان آن را درست کرده اید کدام است؟

جنیفر لوپز در کفش Zuhair Murad‎ در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۳

ریهانا (Rihanna) با لباس Dolce & Gabbana در مراسم Met Gala 2009

Rachel McAdams با لباس قرمز Marchesa در جشنواره کن

شکیرا با لباس آبی Julien MacDonald در مراسم جوایز بیلبورد

جنیفر لوپز در لباسDonna Karan  در مراسم جوایز بیلبورد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *