ناگفته‌های امین حیایی از زندگی خصوصی‌اش، دستمزد و جدایی از همسر اولش

ناگفته‌های

امین حیایی در تازه‌ترین گفتگوی خود از نحوه ورود به سینما و همچنین زندگی شخصی خود سخن گفته است.
امین حیایی در گفتگو با فریدون جیرانی  که از طریق سامانه ویدئو درخواستی منتشر شد درباره نحوه ورود خود به سینما گفت: «فوت خواهرم دریچه‌ای بود برای ورود به سینما؛ سومین روز درگذشت خواهرم بود که برای اولین فیلم سینمایی‌ام به هم زنگ زدند. اولین فیلمی که نقش اول بودم «قرمز» بود؛ تست زدم و ۲۰ دقیقه بازی کردم و حتی سکانس آخر فیلم هم سایه خودم در فیلم است اما به ناگهان منصرف شدم.
به گزارش ایلنا، وی با اشاره به  شکست در ازدواج اول گفت: «من از بچگی عاشق پیشه بودم و با هر کسی دوست می‌شدم می‌خواستم با وی ازدواج کنم اما همیشه در عشق شکست می‌خوردم. در ازدواج اولم حتی یک سال نیز با همسرم زندگی نکردم و به طلاق منجر شد.»

ناگفته‌های

بازیگر فیلم «اخراجی‌ها» درباره میزان دستمزد خود گفت: «در تعیین نرخ دستمزد بسیاری از مسائل همچون حجم کار و میزان انرژی تأثیر می‌گذارد من در فیلمی بازی کردم که ۵۰ میلیون تومان دستمزد گرفتم و در فیلمی هم بازی کردم  و ۳۰۰ میلیون تومان دستمزد گرفتم.»
وی ادامه داد: «بسیاری از افراد در سینما  به می‌گویند که با محمد‌رضا  شریفی‌نیا همکاری نکن اما من و او حق نان و نمک داریم.»
حیایی با ذکر خاطره‌ای ار فیلم «اخراجی‌ها» گفت: «در صحنه‌ای از این فیلم که من نقش دزد را بازی می‌کردم به‌صورت فی البداهه  نام بیژن مرتضوی را آوردم که باعث دلخوری ایشان شد و همین‌جا از ییژن مرتضوی و خانواده‌اش عذرخواهی می‌کنم.»
حیایی با اشاره به دوستی خود با بهرام رادان و ناصر ملک مطیعی گفت: «بهرام رادان دوست دوران شباب است. همان موقع که هنوز وارد سینما هم نشده بود بهش گفتم بسیار خوش تیپ است و مناسب سینما است. قرار بود با ناصر ملک مطیعی همبازی شوم اما نشد.»

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *