نخ دندان آبی واترجت powerfloss دیجیکالا

خرید-نخ-دندان-آبی-واترجت-powerfloss-1

خرید اینترنتی نخ دندان آبی واترجت powerfloss

نخ دندان آبی واترجت powerfloss

 مسواک زدن یک روش مؤثر برای از بین بردن پلاک مواد غذایی از سطح دندان‌ها است. با این حال، با این روش نمی‌توانید از شر مواد غذایی که در بین دندان‌ها و یا زیر لثه گیر کرده است، خلاص شوید. استفاده از نخ دندان بهترین راه برای خارج کردن مواد غذایی از بین دندانهاست، ولی راه حل دیگری نیز وجود دارد و آن استفاده از واترجت یا نخ دندان آبی power floss است.

 

نخ دندان آبی واترجت

این واترجت که به عنوان نخ دندان آبی شناخته می‌شود، با نخ دندان معمولی متفاوت است.نخ دندان آبی power floss  با بهره‌گیری از یک ماشین خاص جریان آب را به دهان و لثه هدایت می‌کند و به جای خراش دادن دندان برای حذف پلاک، با استفاده از فشار آب باعث ماساژ لثه و از بین بردن غذاها از لای دندان‌ها می‌شود.

 

خرید اینترنتی نخ دندان آبی واترجت powerfloss

نخ دندان آبی یا واترجت powerfloss مزایای زیادی دارد. استفاده از آن بسیار آسان است، به ویژه برای افرادی که ارتودنسی کرده‌اند یا افرادی که دندان مصنوعی دائمی یا موقت دارند. همچنین ماساژ واترجت باعث بهبود لثه‌ می‌شود و می‌تواند به مناطقی دسترسی پیدا کند که دسترسی به آن‌ها با نخ دندان مشکل است و بر خلاف نخ دندان خراشیدگی و خونریزی بر لثه ایجاد نمیکند.

قیمت این محصول 65000 تومان

خرید

خرید ارزان نخ دندان آبی واترجت powerfloss

این دستگاه مانند یک نخ دندان عمل می کند و در کمترین زمان بین دندان های شما را جرم گیری می کند و باعث می شود که دندان هایتان سفید و زیبا باقی بمانند. نخ دندان power Floss از طریق فشار آب می تواند پلاک، مواد غذایی و سایر مواد را از دندان ها و لثه هایتان حتی بهتر از نخ دندان حذف کند و دیگر نیازی به تلف کردن وقت برای نخ دندان کشیدن ندارید، پس توصیه ما به شما دستگاه Power Floss Water Jet می باشد.

 

 

خرید پستی نخ دندان آبی واترجت powerfloss

خرید آنلاین نخ دندان آبی واترجت powerfloss

این دستگاه با فشار آب قوی ای که دارد می تواند تمام ذرات را از لای دندان ها و لثه هایتان خارج سازد. شما می توانید مخزن دستگاه Power Floss Water Jet را با آب یا بجای آب از دهانشویه پر کنید تا خیلی بهتر دندان هایتان را پاکسازی کند. این دستگاه می تواند برای همه افراد در هر رده سنی ای استفاده شود. مهم نیست شما در چه مرحله ای از وضعیت دندانپزشکیتان قرار دارید، این دستگاه می تواند به شما کمک کند تا برای مراجعات بعدیتان پزشکتان را سورپرایز کنید.

 

نخ دندان آبی واترجت powerfloss دیجیکالا

قیمت این محصول 65000 تومان

خرید

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *