نشانه های منی در زنان

meni-zanan
1,614
دسته‌بندی نشده

سوالات: نشانه های منی در زنان چیست؟ نشانه های منی در دختر چیست؟ خارج شدن آب از دختر چگونه است؟ آب زنان چگونه می آید؟ جنب شدن زن در خواب؟ آیا زن آب منی دارد؟

نشانه های منی در زنان

جنابت در زنان و دختران

قبل از اینکه نشانه های منی در زنان و دختران را بررسی کنیم به این نکته باید توجه داشت که زنان به دو صورت جنب می شوند:

۱٫به سبب رابطه جنسی و نزدیکی از واژن یا مقعد که اگر به اندازه ختنه گاه وارد شود هم مرد و هم زن جنب می شود حتی اگر از آنها منی بیرون نیایید.

۲٫به سبب بیرون آمدن منی از هر طریقی که باشد چه در خواب یا بیداری یا تحریک جنسی، حال برای تشخیص این موضوع باید نشانه های منی را بشناسیم تا بدانیم که آیا جنب شده ایم یا خیر؟ قبلا نشانه های منی در مردان را ذکر کردیم و حالا در این پست نشانه های منی در زنان را بررسی می کنیم.

نشانه های منی در زنان و دختران

زن در صورتی که در اثر تحریک جنسی به اوج لذت جنسی و شهوت برسد و در این حال مایعی از او خارج شود جنب می شود.
شاید برای برخی سوال باشد که اوج شهوت جنسی را چگونه تشخیص دهیم باید گفت که زمانی که زن در اثر تحریک آنقدر از خود بی خود می شود و بدنش سست می شود و دیگر آن حالت شهوت سابق را ندارد و تخلیه شد و دیگری میل به نزدیکی ندارد مانند کسی که گرسنه بوده و سیر شده است به این حالت اوج شهوت جنسی می گویند و در حالت اگر مایعی بیرون بیاید غسل جنابت بر زن واجب می شود. و اگر کسی شک داشته باشد که به اوج شهوت رسیده یا خیر و شک در جنابت دارد در این صورت حکم منی را ندارد.

منی زن چه رنگی است؟

در مورد اینکه منی زن چه رنگی است باید توجه کرد رنگی منی ملاک نیست و برای تشخیص منی ملاک همان اوج شهوت است که در بالا ذکر کردیم و در اوج شهوت هر مایعی که از شما بیرون بیاید منی است.

جنب شدن زن در خواب

برخی سوال می کنند که آیا زن در خواب جنب می شود یا خیر؟ اگر زن یا دختر در خواب به اوج لذت جنسی برسد و آن نشانه های بالا را داشته باشد جنب است ولی اگر شک کند جنب نیست در ادامه می توانید ملاک جنابت زن را از نظر مراجع بخوانید:

همه مراجع (به جز تبریزى، بهجت و نورى): خروج ترشّحات زن، اگر همراه با شهوت (اوج لذت جنسى) باشد، حکم به جنابت آنان مى‏شود و لازم نیست با جستن بیرون آید و بدن سست شود و اگر بدون شهوت باشد، حکم به منى نمى ‏شود؛ مگر آنکه از راه دیگرى یقین کند منى است.[۱]

آیه اللَّه بهجت: خروج ترشّحات زن اگر همراه با شهوت (اوج لذت جنسى) باشد و با جستن بیرون آید، حکم به منى مى‏شود و اگر هیچ یک از دو علامت و یا یکى از آنها را نداشت، حکم به منى نمى‏شود؛ مگر آنکه از راه دیگرى یقین کند منى است.[۲]

آیات عظام تبریزى و نورى: خروج ترشّحات زن اگر همراه با شهوت خاصى (اوج لذت جنسى) باشد و بدن پس از آن سست شود، حکم به منى مى‏شود و اگر هیج یک از دو نشانه یا یکى از آنها را نداشت، حکم به منى نمى‏شود؛ مگر آنکه از راه دیگرى یقین کند منى است.[۳]

جمع بندی نشانه های منی در زنان

در این پست نشانه های منی در زنان را بررسی کردیم و نظر مراجع تقلید را نیز تقدیم شما کردیم ، امیدواریم که از این مطلب استفاده کرده باشید در ادامه توصیه می کنم اگر این مطلب مفید بود برای دوستانتان از طریق لینک پایان مطلب به اشتراک بگذارید و مطالب مرتبط را نیز بخوانید.

پی نوشت ها:
[۱]  توضیح ‏المسائل مراجع، م ۳۴۶؛ وحید، توضیح‏المسائل، م ۳۵۲؛ سیستانى، تعلیقات على العروه، ج ۱، غسل الجنابه، الاول؛ خامنه‏اى، اجوبه الاستفتاءات، س ۱۷۱. صافى، هدایه العباد، ج ۱، م ۱۷۵.
[۲]  بهجت، توضیح ‏المسائل مراجع، م ۳۴۶.
[۳]  تبریزى، استفتاءات، س ۲۴۸.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *