هزار جوان به دلیل انتشار فیلم رابطه جنسی دو کودک تحت تعیقب پلیس قرار گرفتند

هزار جوان به دلیل انتشار فیلم رابطه جنسی دو کودک تحت تعیقب پلیس قرار گرفتند
هزار حوان به دلیل انتشار فیلم رابطه جنسی دو کودک تحت تعیقب پلیس قرار گرفتند

تعقیب هزار جوان به خاطر انتشار فیلم رابطه جنسی

بدلیل انتشار فیلم رابطه جنسی بین یک دختر و پسر جوان پلیس دانمارک تصمیم دارد هزار جوان دانمارکی راتحت تعقیب قرار دهد. پلیس دانمارک، به خاطر انتشار ویدیوی رابطه جنسی پسر و دختری 15 ساله به دیگران، برای بیش از هزار جوان تشکیل پرونده داده است.

این افراد، متهم اند که از طریق مسنجر «پیام رسان» فیس بوک خود، «ویدیویی ناشایست از کودکان» را برای افراد دیگر ارسال کرده اند.دو کودکی که فیلم رابطه جنسی انها منتشر شده بود به خاطر زیر 18 ساله بودن مشمول قوانین ویژه حمایت از کودکان میشوند.

در پاییز گذشته، 1004 نفر از طریق مسنجر فیس بوک این فیلم را برای دیگران ارسال کردند که از سوی پلیس ردیابی شدند.گروهی از متهمان، زیر 18 سال سن دارند و احضار آن ها، از طریق تماس با والدین‌شان صورت گرفته است.گروهی از متهمان بالای 18 سال نیز، مستقیما به پاسگاه های پلیس احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفته اند.

درصورت اثبات جرم این افراد در دادگاه، انتظار میرود تا 20 روز زندان مشروط در انتظار انها باشد.آنان همچنین تا 10 سال در لیست مجرمان «پورنوگرافی کودکان» قرار خواهند گرفت.اقدام پلیس دانمارک پس ازآن صورت گرفت که فیس بوک متوجه انتشار ویدیوی غیرقانونی در دانمارک شد و مقام های ایالات متحده را باخبر کرد.

مقام های آمریکایی، سپس پلیس دانمارک را در جریان قرار دادند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *