همسرم به من پیشنهاد ازدواج مجدد داده است!!!

همسرم به من پیشنهاد ازدواج مجدد داده است!!!

6 سال است ازدواج مجدد کرده ام و همسرم 4 سال از من بزرگتر است. من عاشق زن و زندگیم هستم ولی مدتی است همسرم نسبت به من بی تفاوت شده و حتب به من پیشنهاد ازدواج دوم داده است.

سوال کاربر

مردی هستم 32 ساله، تحصیلاتم کارشناسی و شغلم کارمند است. 6 سال است که ازدواج مجدد کرده‌ام و همسرم ۴ سال از من بزرگ تر است. یک پسر داریم. من عاشق زن و زندگی ام هستم؛ ولی همسرم نسبت به خیلی چیزها بی تفاوت است. پیشنهاد ازدواج مجدد به من داده است و در بیشتر بحث ها و دعواهایمان می گوید ناراحتی برویم جدا بشویم! واقعا مانده ام چه کار کنم. لطفا راهنمایی کنید.

 

پاسخ کارشناس

آیا همسرتان بی تفاوت است یا بی تفاوت شده است؟ در صورتی که بی تفاوت شده، از کی و به دنبال چه مسائلی این حالت برای او ایجاد شده است. به نظرم سوال های مهمی درباره احساسات ناگفته همسرتان وجود دارد که به شما توصیه می‏کنم با آرامش به سراغ مشکلات مطرح شده از دیدگاه او بروید و سعی کنید بفهمید که چه چیزهایی او را آزار می دهد و چه چیزی برایش مهم بوده که در دنیای شخصی اش و یا در ارتباط با شما به آن ها نرسیده، یا از رسیدن به آن ها دلسرد شده است.

به او بگویید که جدا شدن مشکل شما را حل نمی کند و شما او را دوست دارید و خواهان زندگی شاد با او هستید! به شما توصیه می کنم حتماً با یک روان‏شناس یا مشاور مجرب در زمینه مسائل زناشویی مشورت کنید. بی‏ تفاوتی به مراتب از اعتراض و شکایت صریح خطرناک‏ تر است.

احتمال اختلال افسردگی در همسرتان وجود دارد؛ این امر ممکن است مربوط به زندگی زناشویی باشد یا مسائلی که در دنیای خودش مطرح است. بنابراین در صورت نیاز و صلاحدید می‏توانید علاوه بر مشاوره با روان‏شناس، با ویزیت یک روانپزشک این احتمال را هم بررسی کنید. هر چند اولویت برای شما، پرداختن به مسائل ارتباطی است که بهتر است از یک روان‏شناس یا مشاور کمک بگیرید. به این شکل، بیشتر نمی‏ توانم راهنمایی‏ تان بکنم.

منبع : khorasannews.com

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *