واکنش گلشیفته فراهانی بازیگر به حادثه ساختمان پلاسکو

561804277-samatak-com

واکنش گلشیفته فراهانی بازیگر به حادثه ساختمان پلاسکو

گلشیفته فراهانی بازیگر سینمای هالیوود پس از اینکه خبر آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران را شنید واکنش نشان داد. در این پست واکنش گلشیفته فراهانی نسبت به ریزش ساختمان پلاسکو را بیان خواهیم کرد.

 

ساختمان پلاسکوی تهران در آتش سوزی مهیبی روز پنجشنبه دچار ریزش شد و جمعی از آتش نشانان فداکار در زیر آوار آن باقی ماندند .به گزارش سایت سماتک این حادثه دردناک باعث واکنش بسیاری از چهره ها و بازیگران و سلبریتی ها شد .گلشیفته فراهانی بازیگر مشهور ایرانی نیز به گزارش سماتک در صفحه شخصی اینستاگرام خود واکنشی خاص به اتفاق آتش سوزی ساختمان پلاسکو و ریزش آن نشان داد . وی در ابتدا بی آنکه حرفی یا کلامی که نشانه همراهی با همدردی جامعه در خصوص حادثه پلاسکو باشد تنها به انتخاب یک عکس بسنده کرد.

گلشیفته فراهانی و واکنش این بازیگر به ریزش ساختمان پلاسکو

اکثر هنرمندان کشورمان در حادثه ساختمان پلاسکو از آتش نشانان تقدیر کردند و با قرار دادن عکسی از آنها تلاش کردند و حس جمعی خود را به نمایش گذاردند.در این میان گلشیفته فراهانی با قرار دادن تصویر تابلو ساختمان پلاسکو در اینستاگرام خود به این حادثه واکنش نشان داد.

 

گلشیفته فراهانی همچنین با اشتراک گذاری این نقاشی ، در اینستاگرام خود نوشت :

گلشیفته فراهانی و واکنش این بازیگر به ریزش ساختمان پلاسکو

میراث انسانى، باستانى، ملى، فرهنگى، طبیعى، محیط بانان، جنگل بانان، کشاورزان و دامداران، منابع طبیعى، آب، نوابغ و نخبگان، معلمانِ دلسوز، دانشمندان، هنرمندان، شاعران و نویسندگان، و نازنینانى چون آتشنشانهایمان، همه و همه، روز و شب قربانى بى مسئولیتى، بى سوادى، بى کفایتى و بى وجدانى مدیران و قدرتمردانِ ما میشوند. عدم آموزش و پرورش درست و فرهنگ سازى برنامه ریزى شده، ایران را ویران کرد و میکند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *