فیلم های میلیاردی ویشکا آسایش و رضا عطاران! + تصاویر

ویشکا-آسایش-و-رضا-عطاران

ویشکا آسایش و رضا عطاران زوج پر فروش سینما

ویشکا آسایش و رضا عطاران تاکنون در پنج پروژه سینمایی با یکدیگر همکاری داشته اند، نکته قابل توجه درباره همکاری آن ها این است که به جز فیلم «نهنگ عنبر 2» که تازه در مرحله فیلمبرداری است، هر چهار فیلم گیشه بسیار خوبی داشته اند و به فروشی میلیاردی رسیده اند.

نهنگ عنبر 2؛ سامان مقدم

نوع همکاری:هر دو بازیگر

ماحصل همکاری:در پی موفقیت فیلم نهنگ عنبر، سامان مقدم تصمیم گرفت قسمت دوم آن را هم بسازد. داستان این قسمت در همان دهه 60 اتفاق می افتد و ماجرای آن حول سه شخصیت اصلی که عطاران، مهناز افشار و آسایش بازی می کنند، می چرخد. این فیلم هم اکنون در مرحله فیلم برداری است و احتمالا خودش را برای اکران در نوروز 96 آماده می کند. با توجه به موفقیت قسمت اول فیلم، پیش بینی می شود این قسمت به فروشی بالای 10 میلیارد برسد، تا به این شکل پنجمین همکاری آسایش و عطاران هم به پروژه ای میلیاردی تبدیل شود.

رضا عطاران و ویشکا آسایش


ورود آقایان ممنوع؛ رامبد جوان
نوع همکاری:هر دو بازیگر

ماحصل همکاری:اولین و بهترین همکاری مشترک ویشکا آسایش و رضا عطاران در این فیلم رقم خورد. این فیلم سال 90 یکی از پرفروش ترین فیلم های سال شد و ویشکا آسایش هم برای آن جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد.

رضا عطاران و ویشکا آسایش


خوابم می آد؛ رضا عطاران

نوع همکاری:بازیگر و کارگردان

ماحصل همکاری:عطاران سال 90 اولین فیلم سینمایی خود را جلوی دوربین برد. او که تجربه خوبی از همکاری با ویشکا آسایش در فیلم ورود آقایان ممنوع داشت، یکی از نقش های فیلمش را به او داد. منتها نقش آسایش در این فیلم چندان پررنگ نبود و بیشتر احساس می شد برای پروپیمان شدن کست بازیگری، از آسایش برای بازی در این فیلم دعوت شده است. خوابم می آد در جشنواره فجر در بخش فیلم های اول جوایزی را به خود اختصاص داد و اکران موفقی هم داشت.

رضا عطاران ، ویشکا آسایش و مریلا زارعی


نهنگ عنبر؛ سامان مقدم

نوع همکاری:هر دو بازیگر

ماحصل همکاری:بعد از ورود آقایان ممنوع، «نهنگ عنبر» دومین فیلمی بود که در آن آسایش و عطاران فقط با یکدیگر هم بازی بودند، تقابل این دو با یکدیگر، به خصوص در سکانس هایی که آن ها بعد از سال ها همدیگر را می بینند و همین دیار منجر به ازدواجشان می شود، جزء سکانس های خوب و بامزه فیلم است.

گریم متفاوت هر دو در این فیلم هم جزء ویژگی های خاص نقش شان در نهنگ عنبر است. این فیلم برای اکران با موانع بسیاری رو به رو شد اما سرانجام به نمایش درآمد و گیشه خیلی خوبی هم داشت.

رضا عطاران و ویشکا آسایش


دراکولا؛ رضا عطاران

نوع همکاری:بازیگر و کارگردان

ماحصل همکاری:شاید یکی از خاص ترین نقش های ویشکا آسایش است که با بازی در این فیلم در کارنامه اش ثبت شد؛ منتها مشکل این جاست که این نقش خاص، یعنی نقش همسر دراکولا، برخلاف انتظار پرداخت درستی در فیلمنامه ندارد و به راحتی هدر می رود. گریم خوب و فیزیک صورت آسایش کاملا به باورپذیر شدن نقش کمک کرده بود اما بلاتکلیف بودنش در طول داستان ونبود استفاده مناسب از آن در پیشبرد درام موجب می شود تا نقشی که می توانست به یکی از خاص ترین نقش های سینمایی تبدیل شود، به نقشی معمولی بینجامد.

رضا عطاران و ویشکا آسایش در فیلم دراکولا

فیلم های میلیاردی ویشکا آسایش و رضا عطاران! + تصاویر

منبع : هفته نامه همشهری جوان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *