پرهزینه ترین فیلم های ۲۰۱۴ +تصاویر

فاقد تصویر شاخص

Film

معرفی پرخرج ترین فیلم هایی که سال ۲۰۱۴ اکران شدند +تصاویر این فیلم ها

هرگاه صحبت از فیلم‌های هالیوودی می‌شود، این تفکر به عنوان فلسفه فیلم‌سازی در ذهن شکل می‌گیرد که برای به دست آوردن درآمد فروش بالای یک فیلم باید برای آن خرج بالایی نیز بشود. در سال گذشته در مورد سینمای هالیوود این مسئله بیش از هر زمان دیگری خود را نشان داد.
آمارها از هزینه‌های ساخت فیلم‌ها در هالیوود نشان می‌دهد که از صدها فیلم پرهزینه در تاریخ این صنعت، در حدود ۲۷ فیلم در دو سال گذشته کلید خورده‌اند و در سال ۲۰۱۴ به‌تنهایی ۱۲ تا از پرهزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما بر روی پرده رفته‌اند. ۴ تا از فیلم‌های سال ۲۰۱۴ جزء ۳۰ فیلم پرهزینه تاریخ سینما هستند.
فیلم‌هایی که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، پرهزینه‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۴ در دنیا هستند.
گودزیلا
هزینه ساخت: ۱۶۰ میلیون دلار
در سال ۲۰۱۴ آخرین نسخه از فیلم گودزیلا به صورت سه بعدی دیجیتال با سروصدای زیاد اکران شد. بخش اعظمی از هزینه‌های ساخت این فیلم مختص خلق جلوه‌های ویژه فوق العاده برای زنده کردن این هیولای محبوب ژاپنی بوده است. نسخه جدید از فیلم کلاسیک گودزیلا در سال ۲۰۱۴ توانست درآمدی درحدود ۵۰۰ میلیون دلار در سطح جهان داشته باشد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پرهزینه ترین فیلم های هالیوود

 

در میان ستارگان
هزینه ساخت: ۱۶۵ میلیون دلار
فیلم Interstellar یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی است که داستان آن حول محور سیاره ها و زمان می‌گردد. قهرمان فیلم به دنبال سیاره ای جدید و مناسب برای زندگی انسان ها است. آخرین ساخته کریستوفر نولان در واقع برداشتی آزاد از فیلم ۲۰۰۱: A Space Odyssey استنلی کوبریک شناخته می‌شود. فیلم در میان ستارگان در مجموع توانست فروش ۴۷۷ میلیون دلاری در سطح بین المللی داشته باشد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پرهزینه ترین فیلم های هالیوود

 

قهرمان بزرگ ۶
هزینه ساخت: ۱۶۵ میلیون دلار
قهرمان بزرگ ۶ یکی از فیلم‌های موفق کمپانی دیزنی در سال ۲۰۱۴ به شمار می‌رود که داستان آن حس و حال شخصیت‌های قهرمان محور شرکت Marvel را دارد. قهرمان بزرگ ۶ توانست مرزهای ساخت فیلم انیمیشن را در سال ۲۰۱۴ بشکندو با معرفی تکنیک جدیدی با عنوان Hyperion تصاویر فوق العاده ای در فیلم خلق کند. داستان فیلم در شهر سان فرانسوکیو!!! روایت می‌شود که دران هیرو هامادا یه نابغه روباتیک قصد دارد یک تیم حرفه ای از قهرمان ها را تشکیل دهد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پرهزینه ترین فیلم های هالیوود

 

طلوع سیاره میمون ها
هزینه ساخت: ۱۷۰ میلیون دلار
کسانی که فیلم سیاره میمون ها را در گذشته دیده‌اند با داستان فیلم آشنایی دارند. یک گروه میمون ها که از نظر ژنتیکی پیشرفته و باهوش هستند به یک خطر جدی برای نسل بشر تبدیل می‌شوند.
در نسخه جدیدی این فیلم رقابت بر سر میمون ها با رهبری سزار و انسان ها برای بقای نسل ادامه دارد. با این تفاوت که این بار جلوه‌های ویژه کامپیوتری نبرد انسان ها و میمون ها را بسیار طبیعی تر از قبل جلوه می‌دهد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پرهزینه ترین فیلم های هالیوود

 

لبه فردا
هزینه ساخت: ۱۷۸ میلیون دلار
لبه فردا یک فیلم دیگر در ژانر علمی تخیلی با بازی تام کروز و امیلی بلانت در سال ۲۰۱۴ است که با وجود داستان و موضوع خلاقانه موفقیت چندان زیادی از نظر فروش نداشته است.
بیل کیچ با بازی تام کروز یک درجه دار ارتش است که تا به حال در نبرد واقعی شرکت نکرده است. پس از اعزام به یک مأموریت با اتفاقاتی که برای وی رخ می‌دهد وارد یک چرخه زمانی شد و با هر بار مرگ به نقطه آغاز مأموریت خود باز می‌گردد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پرهزینه ترین فیلم های هالیوود

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲
هزینه ساخت: ۲۰۰ میلیون دلار
مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ پنجمین قسمت از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی از سال ۲۰۰۲ تا کنون است. در این قسمت از سری مرد عنکبوتی نیز اندرو گارفیلد به جای توبی مگوایر در نقش پیتر پارکر یا همان مرد عنکبوتی بازی می‌کند. مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ نتوانست در گیشه آمریکا فروش خوبی داشته باشد و از نظر منتقدین نیز مورد توجه قرار نگرفت اما با ۷۰۰ میلیون دلار فروش بین المللی خوبی داشت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پرهزینه ترین فیلم های هالیوود

مردان اکس: روزهای آینده در گذشته
هزینه ساخت: ۲۰۰ میلیون دلار
آخرین قسمت از سری فیلم‌های مردان اکس از نظر هزینه ساخت با مرد عنکبوتی جدید در سال ۲۰۱۴ برابر بود اما به نسبت بیشتر مورد توجه تماشاگران آمریکایی و منتقدین فیلم قرار گرفت. داستان قسمت جدید از سری فیلم‌های مردان اکس ترکیبی از نسخه حال حاضر مردان اکس و نسخه جوان تر آن‌ها در مبارزه برای جلوگیری از برخی فجایع تاریخی را روایت می‌کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پرهزینه ترین فیلم های هالیوود

 

ترانسفورمرز: عصر انقراض
هزینه ساخت: ۲۱۰ میلیون دلار
عصر انقراض به عنوان یکی از گران‌ترین و پرهزینه‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۴ یکی از فیلم‌هایی است که کمترین امتیاز از نظر منتقدین در سال گذشته کسب کرده است. با این حال نظران منفی نسبت به آخرین قسمت از سری فیلم‌های ترانسفورمرز باعث نشد تا تماشاگران در سرتا سر دنیا به تماشای این فیلم نروند. فروش کل عصر انقراض در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱ میلیارد دلار بود که همین امر ساخت قسمت جدید را برای این سری فیلم تضمین کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پرهزینه ترین فیلم های هالیوود

 

هابیت: نبرد پنج ارتش
هزینه ساخت: ۲۵۰ میلیون دلار
آخرین قسمت از سه گانه هابیت با عنوان نبرد پنج ارتش در سال ۲۰۱۴، پرهزینه‌ترین فیلم سال گذشته نیز بوده است. در واقع آخرین قسمت از سه گانه هابیت را می‌توان جزء ۱۵ فیلم پرهزینه تاریخ سینما دانست. فیلم هابیت: نبرد پنج ارتش که بر گرفته از داستان کوتاهی از J.R.R. Tolkien با همین نام است توانست بیش از ۷۵۰ میلیون دلار در سطح جهانی درآمد داشته باشد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پرهزینه ترین فیلم های هالیوود

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *