پیشرفته ترین کفش ورزشی جهان+ عکس

پیشرفته ترین کفش ورزشی جهان+ عکس
محققان در فرانسه از جدیدترین فناوری کفش‌ های ورزشی خبر داده‌اند که شوک ناشی از گام برداشتن را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. بدین ترتیب راندمان حرکتی دونده افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.
به گزارش “بوشهرنیوز”؛ در گذشته نمونه‌های متنوعی از کفش‌های ورزشی با قابلیت جذب شوک ناشی از گام برداشتن روی زمین ارایه شده که البته هر کدام نواقص خاص خود را دارند اما آنچه که تحت عنوان کفش Enko ارایه شده دارای تفاوت‌هایی است که آن را در صدر فهرست فناوری‌هایی از این دست قرار می‌دهد.

در نمونه های فعلی عملکرد ساختار کفش به این ترتیب است که انرژی در حین قدم گذاشتن بر روی زمین جذب و در حین گام برداشتن آزاد می شود. اما در Enko یک گام دیگر به جلو برداشته شده به طوریکه از دو جاذب شوک مجهز به فنرهای مخصوص در هر لنگه استفاده شده است تا عملکرد کفش در جذب شوک محیطی به بالاترین حد خود برسد.

این کفش جدید به گونه ای طراحی شده که در حین گام گذاشتن به سمت زمین، شوک ناشی از تماس با سطح فشرده شده و در ادامه بخش پشتی کفش انرژی مضاعفی به فرد استفاده کننده در ادامه گام برداشتن می دهد.

پیشرفته ترین کفش ورزشی جهان+ عکس

محققان به این نکته اشاره می کنند که با استفاده از این کفش جدید احتمال وارد آمدن لطمات جدی به سلامت ورزشکار و به ویژه دوندگان تا حد زیادی کاهش می یابد. همچنین فردی که از این فناوری جدید استفاده می کند خستگی به مراتب کمتری را احساس می کند.

نکته جالب توجه دیگر درخصوص این کفش جدید به امکان تنظیم آن برای استفاده در وضعیت پیاده روی یا دویدن مربوط می شود. این نوآوری توسط اهرم کوچکی که در کنار کفش تعبیه شده صورت می گیرد.

گفته می شود این کفش جدید با قیمتی درحدود ۳۹۰ دلار روانه بازار می شود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *