چاقی صورت با شیر خشک | استفاده از ماسک شیر خشک برای چاقی صورت

shirkhoshk-2

چاقی صورت با شیر خشک

با مصرف شیر خشک صورت شما چاق می شود. برای اینکه صورتی چاق داشته باشید می توانید از ماسک شیر خشک استفاده کنید. ماست شیر خشک باعث چاقی صورت می شود و دیگر مشکلات پوست را هم درمان می کند.
رژیم های متنوعی برای چاقی و افزایش وزن وجود دارد. این رژیم های غذایی در بهترین حالت کل بدن را چاق تر می کنند. ممکن است بخواهید فقط صورت را کمی چاق کنید تا چین های صورت شما کمتر شود، یا فکر می کنید در صرت کمی چاقی صورت، زیباتر به نظر می رسید. از طرف دیگر اگر می دانید شیر از دیر زمان به عنوان عامل زیباسازی پوست به شمار مر فته است. حمام شیر کلئوپاترا را شنیده اید؟ شیر خشک هم مانند شیر مایع دارای خواص زیادی است و برای پوست بسیار مفید است. در این مطلب در مورد فواید و مضرات چاق شدن صورت شیر خشک به شما می گوییم. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، این مطلب را بخوانید.

چاقی صورت با شیر خشک و صورت تپل با شیر خشک

خیلی ساده می توانید با استفاده از شیر خشک به عنوان ماسک صورت شادابی را به پوست خود ببخشید و همچنین باعث چاقی صورت خود شوید. شیر خشک را با آب رقیق می کنید اما شاید خواص آن از شیر مایع هم بیشتر باشد. دلیل آن هم وجود مواد معدنی و ویتامین با غلظت بالا در آن می باشد.

پودر شیر خشک به عنوان یک آبرسان عمل می کند، برای پوست های خشک خیلی مفید است؛ اگر قصد چاق شدن صورت با شیر خشک را ندارید، برای شاداب شدن و جلوگیری از چروک و ترک های پوست از ماسک شیر خشک به صورت مداوم استفاده کنید.

شما به سادگی می‌توانید با استفاده از شیر خشک به عنوان یک ماسک صورت به شادابی پوست خود و هم چنین چاقی صورت خود بپردازید. شیر خشک با اینکه با آب رقیق می‌شود، اما به مراتب خواص بیشتری نسبت به شیر مایع دارد. علت آن هم وجود مواد معدنی و ویتامن با غلظت بالا در آن است. به جز استفاده به صورت ماسک می توانید شیر خشک را میل هم کنید. شیر خشک نستل نیدو، شیر خشک کامل و NonfatDry Milk برای بزرگسالان مناسب است.
چاقی صورت با شیر خشک

ماسک شیر خشک

برای چاق شدن صورت باید از ماسک شیر خشک استفاده کنید. برای استفاده از ماسک صورت، ترکیبات مختلفی موجود است که می تواند سلیقه ای باشد، اما در این مطلب ما بهترین ترکیبات را به شما معرفی می کنیم.

  • شیر خشک را با روغن زیتون و شکر ترکیب کنید تا یک ماسک خارف العاده درست کنید. بعد از نیم ساعت که این ماسک روی صورت شما بماندف صورت خود را خیلی آهسته بشویید و تفاوت را ببینید. پوست شما پس از استفاده از لایه برداری هم می شود و روشن و زیباتر می شود. در صورت استفاده مستمر با هدف چاق شدن صورت با شیر خشک هم خواهید رسید.
  • اگر می خواهید روند پاکسازی و شادابی پوست شما سرعت پیدا کند می توانید از ترکیب دو قاشق آبلیمو و 1 قاشق پودر شیر خشک استفاده کنید. وجود آبلیمو در این ترکیب به دلیل داشتن ویتامین C، سلول های مرده روی پوست از بین می روند و یک لایه از پوست برداشته می شود.این ماسک خیلی خوب روی پوست خود پخش کنید و بعد از 20 دقیقه با آب خنک صورت خود را بشویید. بعد از چندین بار استفاده از این ماسک، به مرور زمان لک ها و جای جوش از روی پوست صورت شما پاک می شود.
  • خیلی از افراد به دلیل وجود منافذ پوستی باز، روی پوست خود جوش های به اصطلاح سر سیاه دارند. دلیل این امر این است که آلودگی و گرد و غبار موجود در هوا وارد منافذ پوستی می شوند. برای بستن این منافذ روش های زیادی است، اما اگر همزمان به دنبال چاقی صورت با شیر خشک هستید، ما به شما ترکیب شیر خشک، زردچوبه و عسل را پیشنهاد می کنیم.
  • زردچوبه ای که در این ماسک موجود است خاصیت ضد باکتریایی دارد، آلودگی های موجود روی پوسست را حذف می کند. برای استفاده از این ماسک باید ان را به مدت 20 دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید.
  • اگر هر بار خود را در آیینه می بینید، بکه های قهوه ای رنگ بر روی پوست باعث آزار شما می شود، اما ما یک ترکیب عالی را به شما معرفی می کنیم. لکه های قهوه ای رنگ به دلیل تابش مستقیم آفتاب و یا بالا رفتن سن ایجاد می شود. شما می توانید با استفاده از ترکیب 1 قاشق شیر خشک، 2 قاشق ماست و 1 قاشق آبلیمو، PH پوست خود را متعادل کنید و همزمان پوست خود را لایه برداری کنید. با استفاده پداوم از این ماسک می توانید پوست را لایه روبی کنید و آسیب ها را ترمیم کنید و باعث شادابی و طراوت پوست خود شوید. این روش خانگی باعث روشن شدن پوست شما می شود.

چاق شدن صورت با شیر خشک مضر است؟

در تولید شیر خشک ممکن است فرآیندهایی انجام شود که بعضی ها فکر کنند شیر خشک ماده ای طبیعی نیست و حتما شیر تازه و مایع فواید بیشتری نسبت به پودر آن دارند یا حتی برای مصرف بزرگسالان مضر باشد اما واقعا اینگونه است؟

نخستین چیزی که به ذهن می رسد تفاوت قیمت این دو می باشد. شیر خشک قیمتش از شیر مایع بیشتر است و این زبیعی است. شیر خشک باید با انجام عملیات های کارخانه ای تولید شود و این را هم باید بدانید که غلظت ویتامین و مواد معدنی در آن خیلی بیشتر است. نکته دیگر این است با هدف مصرف برای کودکان تولید شده است پس میزان کلسیم و پروتئین موجود در آن نسبت به شیر مایع کمتر است تا توسط نوزاد به خوبی هضم شود.

میزان کلسترول اکسیده شیر خشک، که نوع خطرناک کلسترول است، بالا است، پس برای استفاده مداوم برای بزرگسالان پیشنهاد نمی شود. در کنار این موضوع متخصصان زیادی هم هستند که مخالف این امر هستند و هیچگونه ضرری بابت مصرف بلند مدت شیر خشک گزارش نشده است. این منطقی است که قبل از مصرف خوراکی مستمر با پزشک تغذیه در این مورد باید مشورت کنید. به خاطر داشته باشید که چاق شدن صورت با شیر خشک به صورت ماسک بی ضرر است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *