چطور با دوست دختر خود رفتار کنیم؟

چطور با دوست دختر خود رفتار کنیم؟

همیشه برای اکثر افراد این سوال پیش میاد که وقتی با یک دختر دوست شدند چگونه با آن رفتار کنند که ناراحتش نکنند.

زمانی که در مورد روابط عاشقانه و رمانتیک صحبت می‌شود، اقدام مهم‌تر از حرف است. این که به دختر مورد علاقه خود بگویید دوستش دارید بسیار ساده است اما باید این را در عمل هم نشان دهید و ثابت کنید. اگر شما واقعاً به یک دختر توجه دارید و می‌خواهید به وی نشان دهید که همه دنیای شما است و عمیقاً به او توجه دارید، روش‌های متعددی وجود دارد که بتوانید به کمک آنها این موضوع را به وی نشان دهید.
اگر دوست دارید او را کنار خود داشته باشید و این حس را به او بدهید که بخشی ارزشمند از زندگی شماست، بهتر است بدانید راهکارهای زیر نه تنها برای فهماندن علاقه‌تان به او بلکه برای نگهداشتنش کنار شما پیشنهاد می‌شود. نکات زیر کمک می‌کند تا بتوانید به فرد مورد علاقه‌تان بفهمانید حقیقتاً او را دوست دارید.

همیشه برای اکثر افراد این سوال پیش میاد که وقتی با یک دختر دوست شدند چگونه با آن رفتار کنند که ناراحتش نکنند. روش های گوناگونی برای رفتار با دوست دختر خود وجود دارد که در این مقاله به آن می پردازیم، که چگونه با یک دختر صحبت کنید یا درباره چه موضاعاتی صحبت کنید با او.

چگونه با دختر مورد علاقه خود رفتار کنیم؟

1- دائماً برای او وقت بگذارید

زمانی یک دختر احساس می‌کند مورد علاقه یک نفر است که اولویت اول زندگی او باشد. مردهای زیادی هستند که در دوران آشنایی زمان زیادی را با دختر مورد علاقه خود می‌گذرانند اما زمانی که وارد رابطه می‌شوند دیگر این طور نیستند.
همان گونه که برای اموری که در زندگی برای شما ارزشمند است وقت صرف می‌کنید باید برای دختری که دوستش دارید هم زمان بگذارید مثل سرگرمی و تفریحات شبانه، بازی‌های شبانه در خانه یا سفرهای ماجراجویانه همراه با دوستان. صرف کردن زمان برای دختری که دوستش دارید این حس را به او می‌دهد که برای شما مهم است و شما به او توجه دارید و دوستش دارید. اگر شما مدام او را ببینید و به وی اظهار محبت کنید او می‌فهمد که قدرش را می‌دانید.

2- از او تقدیر کنید

بیشتر زنان بر اساس طبیعتشان از افرادی که دوستشان دارند مراقبت کرده و به آنها توجه می‌کنند ولی بیشتر کارهای آنها نادیده گرفته می‌شود. یک قدردانی و تقدیر ساده از او، دنیا را برای وی متفاوت می‌سازد.
زنان کارهای زیادی می‌کنند که باید قدر آنها را دانست. رفتارهای متفکرانه، نوازش‌های شفابخش، بوسه‌های عاشقانه، مراقبت از کودکان یا به فکر خانواده بودن فقط برخی از این کارها هستند که باید به خاطرشان از زن و دختر مورد علاقه خود قدردانی و تقدیر کنید.

3- او را تأیید کنید

به آنچه او انجام می‌دهد توجه کنید و اجازه دهید که او بفهمد که شما قدردانش هستید. رفتارهای متفکرانه، کلام محبت‌آمیز یا یک هدیه کوچک این حس را به او می‌دهد که مورد تقدیر قرار گرفته است.
مراتب قدردانی خود را با توجه به آن کارهایی که وی انجام می‌دهد و مستوجب تقدیر است نشان دهید و نه با انتقاد کردن از او.

4- او را آن طور که هست قبول کنید

چطور با دوست دختر خود رفتار کنیم؟

از او به خاطر آن چه که هست تقدیر کنید و مدام معایب او را یادآوری نکنید. ساده‌ترین روش برای نشان دادن علاقه به یک زن این است که او را همان طور که هست قبول کنید؛ بدون این که نیاز باشد او خود را تغییر داده و فرد متفاوتی شود. نباید به وی بگویید که شایسته و لایق نیست یا در برخی مواد کاستی‌هایی دارد.
نسل‌ها در جامعه پشت سر هم می‌آیند و یک قالب “ایده آل” می‌سازند که زنان باید متناسب با آن باشند. جامعه به زنان می‌گوید که چه کاری باید انجام دهند، چه چیزی باید بخورند، چگونه باید به نظر برسند و حتی چه چیزی باید بپوشند. شما صرفاً به این خاطر که اخبار، رسانه‌ها و فرهنگ باعث آزار و محدودیت زنان می‌شوند نمی‌توانید آنها را محدود کرده و همان چیزها را از آنها بخواهید.
به دختر مورد علاقه خود بگویید که او را بدون قید و شرط دوست دارید و او را به طور کامل و بدون نیاز به بهبود و پیشرفت، صرفاً برای آن چیزی که هست بپذیرید.

5- تلاش نکنید او را تغییر دهید

علاوه بر پذیرش او، باید یاد بگیرید که نباید برای تغییر دادن او در رابطه تلاش کنید. شما نباید انتظار داشته باشید یا از وی تقاضا کنید که در رابطه با شما خود را تغییر دهید.
شما نمی‌توانید یک زن را تغییر دهید. بهترین روش این است که با مهربانی، محبت و درک به وی کمک کنید که بهترین خودش باشد.
به جای تلاش برای تغییر او یا تلاش برای این که تبدیل به فرد دیگری شود سعی کنید که شما بهترین خودتان شوید. بر رشد و تعالی خودتان، تمایلتان برای تغییر دادن او و نحوه خلاص شدن از این تمایل کار کنید.

6- مهربان و غمخوار باشید

بخشی از پذیرش شامل محبت، مهربانی، غمخواری و درک آن چیزی است که بر وی می‌گذرد.
مهربانی و شفقت به معنی درک چالش‌ها، نوع تربیت و مشکلاتی است که او در زندگی روزمره با آنها مواجه است. همدلی به معنی در حال زندگی کردن و بخشنده بودن است – این است که وی را درک کنیم.
البته این همیشه درست از کار در نمی‌آید. این کار به وی این امکان را می‌دهد که کارهای خود را به روشی که دوست دارد انجام دهد.
همدلی کردن به این معنی است که خود را جای او بگذارید و از دریچه چشم او به دنیا نگاه کنید. همدلی کردن به این معنی است که در چالش‌های زندگی در کنار او باشید یا به وی فکر کنید. با مهربانی و همدلی فضا به گونه‌ای می‌شود که وی در آن احساس راحتی داشته باشد.

6- شنونده خوبی باشید

زنان، بیش از بسیاری از مردان دوست دارند به عنوان راهی برای به اشترک گذاری احساس‌ها و حتی ابراز علاقه کردن، حرف بزنند و خودشان را اظهار کنند.
یک روش ساده برای دوست داشتن آنها این است که بدون این که بخواهیم آنها را اصلاح کنیم، به آنها کمک کنیم یا مشکل آنها را حل کنیم، فقط به آنها گوش دهیم. گوش دادن بدون قضاوت یا پند و اندرز به افراد کمک می‌کند که احساس کنند دیده و شنیده می‌شوند.
در جامعه ما، معمولاً گفتگوها به دو صورت انجام می‌شود: ما همیشه می‌خواهیم پاسخ دهیم، برخی چیزها را اصلاح کنیم یا پند دهیم. به جای آن سعی کنید با همدلی بشنوید و به دختر مورد علاقه خود کمک کنید که خودش را ابراز و اظهار نماید.

7- روراست باشید و صداقت خود را نشان دهید

زمانی که با یک زن صحبت می‌کنید هیچ چیز به اندازه صداقت باعث نمی‌شود که او احساس کند دوستش دارید.
این مورد برای زنان از هر چیز دیگری بیشتر ارزش دارد. صداقت در گفتار، اشتراک صمیمی و عمیق تفکرات و داشتن یک مکالمه باز به زنان کمک می‌کند که احساس امنیت پیدا کنند.
نقطه مقابل آن شامل مخفی کردن اطلاعات، کاملاً صادق نبودن یا دروغ گفتن در مورد یک موضوع است. زنان معمولاً درگیر هر چیزی که شما می‌گویید می‌شوند اما وقتی دروغ می‌گویید یا حقیقت را پنهان می‌کنید احساس درد و خیانت می‌کنند.
در همه جوانب زندگی، صادق باشید تا با زن زندگی خود بیشتر زندگی کنید.
آسیب‌پذیری‌های خود را با آنها در میان بگذارید
زمانی که شما احساسات و تجربیات خود را – چه مثبت و چه منفی – با زنان در میان می‌گذارید آنها احساس می‌کنند که دوستشان دارید. آنها نمی‌خواهند در مورد همه نگرانی‌ها و ترس‌های شما بدانند اما تمایل دارند در مورد چالش‌ها و تلاش‌های شما مطلع باشند.
همان قدر که برای بودن شما خوشحال و قدردان هستند دوست دارند که در کنار شما نیز باشند. به اشتراک گذاشتن موارد آسیب‌پذیری با زن زندگی به آنها این امکان را می‌دهد که به شما کمک کنند تا راحت باشید، از شما مراقبت کنند و شما را دوست داشته باشند.
زنان درک می‌کنند که بیان این موضوعات چقدر برای مردان دشوار است بنابراین وقتی شما این کار را انجام می‌دهید آنها احساس می‌کنند که برای شما خاص و دوست‌داشتنی هستند و شما به آنها نیاز دارید.

8- متعهد شوید که شریک خوبی برای زندگی آنها باشید

بهترین کاری که می‌توانید برای او و البته برای خودتان انجام دهید این است که بهترین خودتان باشید. رشد کنید، یاد بگیرید و برای پیشرفت خود تلاش کنید. سعی کنید عادات بد خود را ترک کرده و از نظر احساسی قوی‌تر شوید.
شما کارهای زیادی می‌توانید برای رشد شخصی خود انجام دهید و البته باید برای این که شریک زندگی بهتری نیز شوید، تلاش کنید. مطالعه کنید، در کارگاه‌های آموزشی با این موضوع شرکت کنید و در صورتی که فکر می‌کنید الگوهای قدیمی و گرایش‌های مضر نیاز به اصلاح دارند مشاوره بگیرید. زمانی که شما متعهد می‌شوید که بهترین خودتان باشید، زن مورد علاقه شما هم این شانس را دارد که در کنار بهترین شما باشد. زخم‌های احساسی خود را التیام دهید، شنونده بهتری شوید و در زندگی خود بیشتر در لحظه حال زندگی کنید.

9- اقدامات کوچک اندیشمندانه انجام دهید

به نظر نمی‌رسد که سفرهای خیالی یا اظهارهای عاشقانه قهرمانانه، زنان را بیشتر تحت تأثیر قرار دهد. بیش از کارهای قهرمانانه و بزرگ، اقدامات کوچک اندیشمندانه روزانه و توجه داشتن به وی تأثیر بیشتری دارد.
تفکر در مورد روش‌های نشان دادن قدردانی، راحت‌تر کردن شرایط زندگی یا پیش‌بینی نیازهای او برخی از روش‌هایی است که می‌تواند به وی نشان دهد که چقدر دوستش دارید.
• به چه کمکی نیاز دارد؟
• چه چیزی باعث خوب شدن روز او می‌شود؟
• از کدام کارهایی که در گذشته برای وی انجام داده‌اید تقدیر کرده است؟
به طور آگاهانه در مورد راه‌های کوچکی که به بهبود شرایط زندگی کمک می‌کند فکر کنید، چیزهایی مانند شستن لباس‌های خود یا شستن ظروف برای زنان، بزرگ‌تر از آنچه شما فکر می‌کنید به نظر می‌رسند.

10- با یادداشت‌های کوچک، مهر و محبت و نوازش‌های کوچک او را مدام غافلگیر کنید

بله، زنان دوست دارند با کلمات ستایش و تقدیر شوند و به آنها ابراز عشق شود.
لازم نیست مانند رومئوی شکسپیر به زن خود ابراز محبت کنید. نیازی نیست که شعر بنویسید یا عشق خود را در میدان عمومی شهر جار بزنید. یادداشت‌های عاشقانه کوچک، کلمات تقدیری و کارت پستال‌هایی که احساس شما را بیان می‌کنند باعث می‌شوند که او دلگرم شده و رابطه شما ارتقا یابد.
همسر خود را در آغوش گرفته و وی را نوازش کنید و این گونه محبت خود را به او نشان دهید. کارهایی را انجام دهید که او لذت می‌برد. به نیازها و احساس‌های او توجه داشته باشید.

11- او را با هیچ کس مقایسه نکنید

توجه داشته باشید که چرا به ظاهر او بیش از حد توجه دارید؟ شما در مورد ظاهر خودتان نیز توجه دارید. آیا شما زمان زیادی را صرف می‌کنید که بهتر به نظر برسید؟ خوب لباس می‌پوشید؟ ظاهر خود را حفظ می‌کنید؟ آیا تمایل دارید دیگران شما را دوست داشته باشند؟ چیزهایی که از مردم در ارتباط با خودتان دوست ندارید بازتاب‌دهنده چیزهایی است که در مورد خودتان نیز دوست ندارید. به خودتان نگاه کنید. به درون خودت توجه داشته باش. قرارهای ملاقات را متوقف کن و دنبال رضایت در جهان بیرونی نباش، در عوض فقط با خودت باش.

12- به او بگویید که دوستش دارید

ممکن است فکر کنید که اگر به یک دختر بگویید دوستش دارید همه چیز خراب می‌شود اما اگر منظور شما این است آن را بگویید! زمانی که او را ستایش می‌کنید نشان می‌دهید که دوستش دارید.
از امروز شروع کنید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

بخش ۱ از ۳ : رفتار با دوست دختر خود همراه با احترام

1با او با مهربانی صحبت کنید. با دوست دختر خود صحبت کنید، به طریقی که می خواهید با یک دوست نزدیک خود صحبت کنید. به این نکته دقت داشته باشید یک رابطه سالم همیشه مبتنی بر احترام متقابل است.

  • لحن صحبت خود را مدیریت کنید. با تن صدایی صحبت کنید که او بفهمد برایش اهمیت دارید. فریاد نزنید و زود عصبی نشید.
  • سعی کنید او را با اسم خودش زیاد صدا نکنید. برای مثال نفسم، عشقم، خانومم عباراتی می باشد که می توانید جای اسم او استفاده کنید.

2به زبان بدن خانم ها توجه کنید. زبان بدن خانم ها، کلید درک احساسات فرد در سطح عمیق تر از آنچه که ممکن است به صورت شفاهی بیان شود، می باشد. کارشناسان می گویند که حدود ۵۵ درصد از ارتباطات شامل زبان بدن است، بنابراین نشانه های غیر کلامی دوست دختر شما ممکن است به شما اطلاعاتی در مورد احساسات خودش به شما بدهد.

  • اگر دوست دختر خود از لحظه ای لذت ببرد، زبان بدن او این احساس را نشان می دهد. او یا می خندد یا به سمت شما می آید یا ارتباط چشمی برقرار می کند.
  • هنگام صحبت با شما، او حالتی عصبانی، ناراحت یا سرد دارد. این معنی بدی دارد.
بیشتر بخوانید
چگونه یک بالن آرزو بسازیم

3همانطوری که خودتان یه کاری انجام میدید و دوست دارید برای همه تعریف کنید و به خودتان افتخار می کنید برای دوست دختر خود نیز باید همچین حسی داشته باشید. اگر کاری انجام می دهد یا نظری دارید به او افتخار رده و تشویقش کنید.

4صادق باشید. صداقت سنگ بنای تمام روابط سالم است. اینکه از اول رابطه خود صادق باشید بسیار مهم می باشد. در حالی که گاهی اوقات دشوار است صادق باشید، اما همیشه بهترین سیاست است.

  • صادق باشید از آغاز. به جای ریسک دروغ گفتن، فقط از ابتدا صادق باشید. یک رابطه مبتنی بر دروغ هرگز شما را واقعا خوشحال نخواهد کرد.
  • اگر دروغ گفته اید، آن را قبول کنید بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که دوست دخترتان حقیقت را از شما و نه از شخص دیگری بشنود.

5از او معذرت خواهی کنید وقتی که ناراحتش می کنید. عذرخواهی یکی از بهترین روش ها برای نشان دادن احترام به دوست دخترتان می باشد.

بخش ۲ از ۳ : نشان دهید به دوست دخترتان اهمیت می دهید بخش ۲ از ۳ : نشان دهید به دوست دخترتان اهمیت می دهید

1بگذارید او بفهمد که به او فکر می کنید. یک پیام متنی ساده یا تماس تلفنی اگر از هم دور هستید، کمک می کند که دوست دخترتان فکر کند که او برای شما مهم است و بهش اهمیت می دهید.

  • یک پیام ساده را امتحان کنید: “فقط می خواستم به شما بگویم که من در مورد شما فکر می کنم.”
  • با یک تعریف شروع کنید: “لبخند زیبای امروز تو، تمام روز تو ذهنم موند امروز.”

2کاری کنید که احساس خاص بودن کند. این که آیا شما تنها هستید یا در میان همه توجه خود را به دوست دختر خود دهید و بگذارید حس کند که شما دیوونه او هستید.

  • از او تعریف کنید. مدل لباس، مدل موی جدید و از هر چیز او که برای شما جذاب هست تعریف کنید.
  • هنگامی که به شما کمک می کند از او تشکر کنید.

3او را سورپرایز کنید. سورپرایز فرقی نمی کند که چقدر بزرگ یا کوچیک باشد، مهم این است که دوست دختر شما علاقه اش به شما بیشتر می شود.

  • برای او یک یادداشت بنویسید و بگویید که چقدر دوستش دارید.
  • برایش گل بخرید.
  • یک روز مهم را به او تبریک بگویید.
بخش ۳ از ۳ : وقت گذاشتن با دوست دختر خود بخش ۳ از ۳ : وقت گذاشتن با دوست دختر خود

1یک روز خاص که می دانید دوست دختر شما از آن روز خوشش میاد آید بیرون بروید و یک جشن دو نفره بگیرید. برای مثال برای سالگرد اولین دیدارتون بیرون بروید یا برای جشن تولدش یه کاد بگیرید. می توانید آلبوم خواننده ای که دوست دارد را براش تهیه کنید.

2یک فعالیت جدید را با هم شروع کنید. آیا شما همیشه می خواستید از وایکینگ استفاده کنید اما هرگز فرصتی نداشتید؟ حال فرصت خوبی می باشد که با دوست دختر خود این ورزش را انجام دهید و اینکار باعث می شود دختر احساس کند که قسمتی از زندگی شما شده است و شما برایش مهم می شوید.

نکات آموزشی این بخش :١- در مواجه با دخترها شنونده خوبی باشید . دخترها علاقه زیادی به صحبت کردن دارند.

۲- سعی کن وقتی با دوست دخترت قرار داری ! خوشبو باشی !

۳- پشت تلفن همیشه با صدای آرام هنگام صحبت کردن اونو تایید کنید ! مثل: آهان…خوب؟ … نه بابا؟ جدی؟

۴- دوست دختر تو زنت نیست که بهش بگی برو اینجا نرو اونجا !! اینو نپوش . فلان کارو نکن !

۵- به اون وعده های تو خالی ندید .وقتی با کسی فقط قصد دوستی دارید میتونید اینو از اول بهش بگید لزومی نداره برای اینکه اونو راضی نگه دارید تا به دوستی با شما ادامه بدید بهش وعده سر خرمن بدید این دلیلی بر ضعف شماست که مجبور به استفاده از نیرنگ شدید .

۶- هرگز اونها رو با کسی مقایسه نکنید .

۷- بیشتر سوال کننده باشید و کمتر راجع به خودتون اطلاعات بدید بیشتر اطلاعات کسب کنید.

در یک کلام…
در یک کلام
به او گوش دهید. او را محترم بدارید. از او به خاطر خوبی‌هایی که دارد تمجید کنید نظرات او را اعمال کنید. برایش وقت بگذارید. از او به خاطر همه کارهایی که برایتان انجام می‌دهد قدردانی کنید. او را همان طور بپذیرید و سعی نکنید او را عوض کنید. گوش شنوا داشته باشد. با او روراست باشید و بگذارید صداقت شما را دریافت کند. با انعطاف باشید و بیش از حد سخت نگیرید. او را با نوشته‌های کوچک و ابراز علاقه‌های گاه‌گاه مورد محبت خود قرار دهید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *