جزئیات کتک خوردن دختر ایرانی در “مسابقات mma” ارمنستان + فیلم و تصاویر

مسابقات-mma

مبارزه دلخراش دختر ایرانی در مسابقات mma

فیلم منتشر شده مربوط به دو ماه گذشته است که در آن دختر نوجوانی به نام آرینا مافی در این مبارزه به شدت کتک می خورد و مبارزه را واگذار می کند. وضعیت تینا مافی هم بهتر از خواهرش نیست و او هم به شدت کتک خورده و مبارزه را واگذار می کند. البته این دو خواهر با حجاب به روی رینگ می روند اما بر اثر کتک خوردن های زیاد در آخر مسابقه دیگر حجابی نیز بر سر ندارند.

به جز این دو خواهر، ۸ پسر دیگر به نام سید محمد حسینی، حسین جعفر مافی، میلاد خسروی، مصطفی علیپور، مجید حجیوان رشیدی، علی مهرو بختیاری، سامان بهزادی و سعید جهانبخت در این مبارزات به روی رینگ رفتند که فیلم مبارزات آنها در سایت globalcombatnetwork منتشر شده است.

اما سوال اینجاست که چرا و چگونه تیمی از داخل ایران و با پرچم ایران بدون اینکه مجوزی از ورزش کشور داشته باشد، به مسابقاتی (که در داخل ایران غیرقانونی است) اعزام می شود؟

اما سوابق این دو خواهر نشان می دهد که آنها در گذشته در رشته های رزمی صاحب عنوان نیز شده اند. نام آرینا مافی در بین مدال آوران رشته سوپر کیک بوکسینگ بانوان که در سال ۱۳۹۳ در استان تهران برگزار شده بود دیده می شود و او به همراه تینا مافی موفق به کسب مدال طلا و برنز این رقابت ها شده بودند و این مسابقات تحت نظر هیئت ورزش هیات های رزمی صورت گرفته است.

مبارزان ایرانی ، مسابقات mma ارمنستان ، مبارزه دلخراش دختر ایرانی در مسابقات mma

کتک خوردن دختران ایرانی در MMA

البته هر سبک در کاراته دارای آرم مخصوص بر روی لباس است و آرمی که روی لباس این دختران نوجوان دیده می شود مربوط به سبک کیوکوشین کاراته است.

این اتفاقات در حالی رخ داده که فدراسیون ورزش های رزمی و فدراسیون کاراته اعلام کرده اند هیچ اعزام برون مرزی در این رابطه نداشته اند و مسئولیت این اعزام را بر عهده نگرفته اند.

سرپرست نایب رئیس کاراته بانوان اعزام دختری با لباس کاراته در رقابت های MMA ارمنستان را بی ارتباط با فدراسیون کاراته دانست و گفت: الزاما هر کسی که لباس کاراته به تن داشته باشد و در رقابتی حضور داشته باشد دلیل بر این نیست که کاراته کا باشد. این دختر کاراته کا نیست و من او را نمی شناسم.

همچنین محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی در این باره گفت: آرینا مافی دختر نوجوانی که در این فیلم مشاهده می شود به هیچ عنوان زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی نبوده و این که می گویند وی تحت حمایت ما به مسابقات اعزام شده است را کاملا تکذیب می کنم. مسابقات MMA و ر قا بت هایی که در رینگ و قفس انجام می شود هیچ کدام زیر نظر فدراسیون ما قرار ندارند و هر کس که با پرچم فدراسیون ورزش های رزمی و ایران بخواهد در مسابقه ای بر خلاف ما شرکت کند با وی برخورد می کنیم.

 

محمود رشیدی ، مبارزه دلخراش دختر ایرانی در مسابقات mma ، فیلم مبارزه mma

 رشیدی همچنین ا ضافه کرد : این دختر نوجوان با لباس کاراته که فکر می کنم سبک بای دو شرکت کرده است و فدراسیون کاراته نیز قطعا پیگیر این مساله خواهد بود. باید کسی که این دختر نوجوان را به مسابقات برده و این بلا به سرش آمده است تحت پیگرد قانونی قرار گیرد و با بدترین نوع با او برخورد شود، چرا که آسیب های شدید فیزیکی و روحی به این دختر نوجوان وارد شده است.

به گزارش ایسنا، از مسئولان ورزش انتظار می رود تا با پی گیری این موضوع، با مسببان این اعزام غیرقانونی به شدت برخورد کرده و مجوز فعالیت به باشگاه های احتمالی که دست به چنین اعزام های غیرقانونی می زنند باطل شود.

تصاویر مبارزه دختر ایرانی در مسابقه مبارزه در قفس

مبارزه در قفس ، فیلم مبارزه mma ، آرینا مافی

مبارزه در قفس ، آرینا مافی ، کتک خوردن آرینا مافی

مبارزه در قفس ، کتک خوردن آرینا مافی ، مبارزه آرینا مافی

مبارزه در قفس ، مبارزه آرینا مافی ، مسابقات mma

اطلاعیه فدراسیون کاراته درباره فیلم مسابقه دلخراش آرینا مافی

فیلم منتشر شده ربطی به کاراته ندارد

به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر مبارزه یکی از ورزشکاران دختر نوجوان که با لباس کاراته در رقابت های داخل قفس ارمنستان حاضر شده بود، فدراسیون کاراته اطلاعیه ای را صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است : این فیلم مربوط به رقابت های رشته MMA (تلفیقی از ورزشهای رزمی) است که در آن ورزشکاران در قفس به رقابت با یکدیگر می پردازند و اساسا این رشته ورزشی ارتباطی با کاراته ندارد.

تنها دلیل آنکه هر بیننده ای تصور می کند این ورزشکار از کاراته کاهای ایران بوده، لباس کاراته ای که دختر مبارز نوجوان بر تن کرده است!

به اطلاع می رساند کلیه سفرهای خارجی کاراته کاهای ایرانی به رقابت های آسیایی و جهانی، تنها پس از تایید فدراسیون و اخذ مجوز آن در شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان صورت می گیرد.

در پایان ضمن هشدار به کلیه والدین محترم ، تقاضا داریم این عزیزان برای فعالیت ورزشی فرزندان خود در رشته کاراته به سبک هایی مراجعه کنند که مورد تایید فدراسیون می باشد و در صورت مواجهه با افراد فاقد صلاحیت و دریافت پیشنهاد هایی اغوا کننده، مراتب را به  فدراسیون کاراته اعلام کنند.

 

فیلم مبارزه دلخراش آرینا مافی در ارمنستان

 

مسابقات mma ، کتک خوردن دختر ایرانی در مسابقه مبارزه در قفس

جزئیات کتک خوردن دختر ایرانی در مسابقات mma ارمنستان + فیلم و تصاویر
منبع : ایسنا، باشگاه خبرنگاران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *