کشف جدید ترین روش علمی برای لاغری و تناسب اندام توسط محققین

تناسب اندام,روش های لاغری,مشکل چاقی

مچ بند هوشمند و سنسور دار دکتر اسمارت
دکتر کریستوفر مورایˈ، رییس انستیتو بررسی سلامت دانشگان واشنگتن در بررسی های بر روی 188 کشور انجام داده است معتقد است که مشکل چاقی و اضافی وزن در همه کشورها وجود دارد.

بر اساس بررسی های انجام شده 2 میلیارد و یکصد میلیون نفر از مردم جهان که برابر با 30 درصد کل ساکنان کره خاکی است، با مشکل چاقی و یا اضافه وزن مواجه هستند.
معمولا افراد چاق حس خوبی از زندگی روز مره خود ندارند مشکلاتی که اکثر افراد چاق دارند عبارت اند از:
♦ عدم اعتماد به نفس
♦ ناموفق بودن در روابط اجتماعی مختلف
♦ مشکل در انتخاب پوشاک مناسب
♦ تعریق زیاد و آزار دهنده
♦ خستگی وگرسنگی با فعالیت های بسیار کم
♦ عدم توانایی انجام برخی از فعالیت ها ورزشی و تفریح ها
♦ افرادی که چاق یا اضافه وزن دارند همواره به دنبال روش های سریع لاغری و تناسب اندام هستند.

 

تناسب اندام,روش های لاغری,مشکل چاقی

مچ بند تناسب اندام دکتر اسمارت میتواند سوخت و ساز بدن را کنترل کند

 

اما طبق امار بین الملی مشکل اصلی افراد چاق متابولیسم یا همان سوخت ساز بدن شان می باشد که بیشتر این افراد به این نکته علمی توجه ندارند.

توصیه تمامی متخصصان لاغری و تغذیه در تمام دنیا به افراد اضافه وزن دارند این است که اگر شما بتوانید متابولیسم (سوخت ساز ) بدن خود را افزایش دهید مشکل چاقی و اضافه وزن آزار دهنده زیر پوست انها حل می شود
متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن به فرایند های شیمیایی گفته می شود که به طور مداوم در بدن انجام می گیرید و عوامل مختلفی بر میزان سوخت و ساز بدن تاثیر دارند که کنترل تمامی این عوامل کار بسیار مشکلی است:
با پیشرفت تکنولوژی و به بازار امدن گجت های مختلف در زمینه ی پزشکی، انجام خیلی از کارها، مثل کاهش وزن؛ آسان تر و بی خطر تر از گذشته شده است، یکی از این تکنولوژی های جالب ساخت کشور المان، مچ بند تناسب اندام و سلامتی دکتر اسمارت می باشد که میتواند سوخت و ساز بدن شما رو کنترل کند تا در مدت زمان کوتاه به وزن ایده آل برسید.
به گفته محققان بزرگترین مشکلی که مانع کاهش وزن افراد چاق میشود و بیشتر این افراد از آن بی خبر هستند تنظیم نبودن و یا به زبانی ساده تر پایین بودن میزان سوخت و ساز بدن این افراد است. مچ بند هوشمند و سنسور دار دکتر اسمارت این مشکل را حل میکند.

با توجه به اینکه نبض سمت چپ بدن، قوی تر و دقیق تر می باشد و همچنین پاها، وظیفه تحمل کل وزن بدن، را به عهده دارند این مچ بند رو باید به پای چپ خودتان ببندید بعد از این کار، سنسورهایی که در مچ بند هوشمند دکتر اسمارت وجود دارند با گرمای تولید شده توسط بدن شما فعال میشوند و با تنظیم گردش خون و هماهنگ کردن ان با ضربان قلب، سوخت و ساز بدنتان را بدون هیچ گونه عوارضی کنترل میکند و افزایش میدهد این کار بدن را وادار به چربی سوزی و مصرف کالری بیشتر ودر نتیجه کاهش وزن در مدت زمان کوتاه میکند

 

روش های لاغری, مشکل چاقی,روش های سریع لاغری

 مچ بند هوشمند دکتر اسمارت
مچ بند تناسب اندام بدون عوارض برای استفاده کنندگان
دکتر اسمارت از انجایی که کاملا مطابق با فاکـــتورها و شرایط بدنی هر فـــرد تنظیم می شود به عنوان یک روش علمی و تایید شده هیچ خطر و عوارضی را متوجه سلامتی مصرف کننده نمیکند همچنین دکتر اسمارت موفق به اخذ استاندارد FDA امریکا CE اروپا و تاییدیه انجمن who شده است قیمت نسبتا مناسب و کارکرد موثر این محصول باعث شده است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کند.

دکتر اسمارت به دو سنسور حساس به گرما و گردش خون، مجهز شده است که با اندازه گیری میزان گرمای بدن و ریتم گردش خون شروع به کار می کند و اطلاعات دریافتی از بدن رادر اختیار پردازنده ی دستگاه میگذارد تا متابولیسم بدن رو بالا ببرد.

مدت زمان استفاده از این مچ بند به طور روزانه، با توجه به وزن و قد افراد؛ متغیره می باشد البته استفاده ی بیشتر از مدت زمان مشخص شده، برای بدن ضرری به همراه ندارد.

 
کمپانی المانی دکتر اسمارت در کشورهای مختلف جهان دارای نمایندگی فروش میباشد که برای بهتر معرفی کردن و رساندن پیغام سلامتی خود به افراد کشور های مختلف در هر کشور یک چهره سرشناس و مردمی را به عنوان سفیر سلامتی دکتر اسمارت در ان کشور معرفی میکند.

 

روش های لاغری, اضافه وزن, روش لاغر شدن

 پژمان بازغی سفیر سلامتی کمپانی دکتر اسمارت در ایران
کمپانی المانی دکتر اسمارت به تازگی در ایران نیز دارای نمایندگی رسمی شده است و بازیگر معروف سینما و تلوزیون جناب اقای پژمان بازغی را به عنوان سفیر سلامتی کمپانی دکتر اسمارت در ایران معرفی کرده است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *