کیمیا علیزاده و همسرش حامد معدنچی در مراسم ازدواجشان

کیمیا علیزاده و همسرش حامد معدنچی در مراسم ازدواجشان

بانوان کشورمان چند سالیست که در مسابقات جهانی بسیار درخشیده اند. یکی از پر افتخارترین دختران کشورمان کیمیا علیزاده است که موفق شد به عنوان اولین و تنها دختر مدال آور المپیک نام خود را تاریخی کند. او چند روز پیش خبر ازدواجش را رسانه ای کرد.

تکواندو کار جوان کشورمان خانم کیمیا علیزاده که به دلیل مصدومیت نتوانست در بازی های آسایی شرکت کند. مراسم ازدواجش را با حامد معدنچی که از والیبالیست های سابق تیم ملی است جشن گرفت. اولین عکس مشترک کیمیا علیزاده و همسرش حامد معدنچی منتشر شده است . نیک صالحی هم برای این زوج ورزشکار آرزوی خوشبختی دارد.

کیمیا علیزاده و همسرش

کیمیا علیزاده تکواندوکار پرافتخار ایران و حامد معدنچی والیبالیست سابق، زوج جدید ورزش ایران محسوب می شوند.

در روزهای مصدومیت سخت، کیمیای ورزش ایران با اتفاقی خوشایند روبرو شده است. او به همراه نامزدش حامد معدنچی تصمیم گرفتند از مصدومیت کیمیا علیزاده استفاده کنند و پیش از ماه محرم و صفر، نامزدی شان را رسمی کرده و این موضوع را با انتشار عکسی اعلام کنند.

تصویری که از این دو در شبکه های اجتماعی منتشر شده نشان از مراسمی مختصر همچون عقد است که البته مشخص نیست متعلق به چه تاریخی می باشد. اما برای اولین بار، کیمیا علیزاده چند روز پیش با انتشار استوری در اینستاگرام، خبر از ازدواجش داد.

ازدواج کیمیا علیزاده با ملی پوش والیبال

کیمیا علیزاده تکواندوکار مدال آور ۲۰ ساله ایرانی به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط پا بازی های آسیایی را از دست داد و حامد معدنچی هم ۲ سال قبل به علت مصدومیت شدید مجبور شد ورزش حرفه ای را کنار بگذارد.

alizadeh

عکس کیمیا علیزاده و همسرش حامد معدنچی

alizadeh

زوج ورزشکار کشورمان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *