گران‌ترین گوشی‌های بازار برای بچه پولدارها!

most-expensive-number

در این مقاله قصد نداریم تا بهترین گوشی‌های بازار نسبت به قیمت‌شان را معرفی کنیم، بلکه می‌خواهیم مدل‌هایی را بگوییم که اگر حسابی پولدارید و یا حاضر هستید برای داشتن یک گوشی خوب و خاص، هزینه زیادی انجام دهید، به سراغ این محصولات بروید. لازم به ذکر است که با کلیک کردن بر روی نام هر گوشی، مشخصات کامل آن را خواهید دید.

۱- اپل آی‌فون ۶ پلاس (۱۲۸ گیگابایت)

خب دیگر مشخص است که این محصول اپل، در حال حاضر گران‌ترین گوشی تولیدی آن است که برای داشتنش بایستی بالای 3.200.000 تومان هزینه کنید که با توجه به لوازم جانبی مورد نیاز، برنامه‌هایی که می‌خواهید نصب کنید و سایر موارد، تا 3.500.000 تومان هم مبلغ پرداختی‌تان خواهد رسید. البته خیالی نیست، چون شما پولدارید وگرنه به سراغ چنین گوشی‌ای نمی‌رفتید!

apple-iphone-6-plus-(1)

۲- ال‌جی جی‌فلکس ۲

دوست دارید که در دستان‌تان یک گوشی با قامتی خمیده همچون تلویزیون‌های نسل جدید داشته باشید؟ خب چاره کار شما در خرید ال‌جی جی‌فلکس ۲ است. محصولی که هم مشخصات سخت‌افزاری خیلی خوبی دارد و هم قامت خمیده‌اش را در هر جایی نمی‌توانید پیدا کنید. فقط برای داشتن آن، بایستی از جیب خود کلی تراول نزدیک به 2.200.000 تومان در بیاورید.

lggflex2-ces2015-640x640

۳- سامسونگ گلکسی اس6 اج (۱۲۸ گیگابایت)

حتما اگر نگاهی به تبلیغات داشته باشید، این گوشی با نمایشگر قوس دار خودش در دو طرف، برایتان آشنا خواهد بود. سامسونگ که به خوبی در تولید این گوشی، خلاقیت را هم چاشنی محصولش کرده است، امید زیادی به موفقیت آن در سطح جهان نیز دارد. نسخه ۳۲ گیگابایتی آن حداقل 2.700.000 تومان (نسخه بدون گارانتی‌اش) برای‌تان آب می‌خورد اما چون ما پولدارها را هدف گرفته‌ایم، پس پیشنهاد می‌کنیم مدل ۱۲۸ گیگابایتی که اگر در بازار پیدا شود تا 3.5 میلیون تومان هم قیمت می‌خورد، برای خریدتان انتخاب کنید!

Galaxy S6 Edge 34

۴- اچ‌تی‌سی وان ام۹

آخرین پرچمدار اچ‌تی‌سی، گران قیمت‌ترین محصول آن نیز است که با بدنه تمام فلزی و رنگ‌بندی خاصش، حسابی از شما دلبری می‌کند. البته اگر آن را در کنار مدل پارسالی اچ‌تی‌سی یعنی ام۸ قرار دهید، شاید تفاوت خیلی زیادی را مشاهده نکنید، اما از آنجایی که هدف ما معرفی گران‌ترها است، پس به شما می‌گوییم همین محصول جدید را با مبلغی بیشتر از 1.900.000 تومان بخرید تا انقدر به داشتن پول زیاد افتخار نکنید!

htc-m9-28

۵- بلک‌بری پاسپورت

اگر چهره این گوشی بلک‌بری را دیده باشید، حتما ظاهر متفاوت و صفحه کلید گسترده‌اش، چشمان شما را معطوف به خود می‌کند. اما برچسب قیمتی آن هم قادر است تا لحظاتی حواس شما را به سمت خودش کشیده و به این فکر فرو بروید که آیا با به دست گرفتن بلک‌بری پاسپورت، متمایز دیده خواهید شد؟ مبلغ 1.800.00 تومان که برای شما عددی نیست، پس آن را می‌خرید و از داشتن محصول تمشکی با کلیدهای بسیار زیاد، خرسند خواهید شد!

passport_hands_on_intro

۶- موتورولا نکسوس6

حاصل همکاری گوگل و موتورولا، تولید گران‌ترین نکسوس بود تا به واسطه عدم حضور رسمی این کمپانی آمریکایی (و البته تا حدی چینی!)، قیمتش نیز در کشور ما سر به آسمان بساید و برای داشتن این گوشی همیشه آپدیت، مجبور باشید تا نزدیک به ۲ میلیون تومانی را از جیب‌تان خارج سازید.

nexus 6

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *