سامسونگ از پرچم‌داران گلکسی S10e و S10 و S10 پلاس رونمایی کرد!

Samsung-s10
409
دسته‌بندی نشده

سامسونگ از پرچم‌داران گلکسی S10e و S10 و S10 پلاس رونمایی کرد!

دقایقی پیش سرانجام سامسونگ از پرچم‌داران جدید خود در سری S رونمایی کرد، محصولاتی که با استفاده از زبان طراحی جدید سامسونگ به همراه نمایشگرهایی موسوم به اینتفینی O روانه بازار می‌شوند.

تا پیش از این مراسم تقریبا همه مشخصات این گوشی‌ها لو رفته بود تا همچون روال سال‌های اخیر درباره پرچم‌داران، آن هیجان همیشگی را نداشته باشیم اما سامسونگ برای دهمین پرچم‌دار از سری S خود هر آنچه در چنته داشته را برای کاربرانش رو کرده است.

گلکسی S10 و S10 پلاس از نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۴ اینچی با رزولوشن‌های مشابه ۳۰۴۰ × ۱۴۴۰ پیکسل استفاده می‌کنند که با لایه‌ای شیشه‌ای از جنس گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شوند. سامسونگ می‌گوید که کیفیت تصویر نمایشگر کهکشانی‌های جدید، تاییدیه‌ سازمان VDE را نیز به‌دست ‌آورده است. کهکشانی‌های جدید نخستین گوشی‌های هوشمند دنیا با نمایشگر سازگار با محتوای +HDR10 نیز به‌حساب می‌آیند، و بالاترین دقت رنگ را در بین تمام گوشی‌های دارند. گلکسی S10e از نمایشگری با اندازه ۵.۸ اینچی و وضوح فول اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند.

مانند همیشه گوشی‌ها ترکیبی از جنس شیشه و فلز دارند، اما در ظاهر سامسونگ پس از سال‌های تصمیم گرفت تا دوباره یک گوشی با نمایشگر تخت معرفی کند که همان گلکسی S10e است و دو مدل دیگر همچنان دارای انحنا در دو طرف هستند. از دیگر تفاوت مدل‌ها بایستی به حسگر اثر انگشت و مکان جای‌گیری آن‌ها اشاره کرد که برای S10 و S10 پلاس به‌صورت سه‌بعدی و بر روی نمایشگر تعبیه شده اما برای S10e بر روی کناره دستگاه همچون مدل گلکسی A7 نسخه ۲۰۱۸ است.

در بخش سخت‌افزار هر سه محصول دارای یک نوع چیپست هستند. یا از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کنند و یا به اگزینوس ۹۸۲۰ مجهز شده‌اند. مورد اول از فناوری ۷ نانومتری در ساخت استفاده می‌کند و چیپست اختصاصی سامسونگ دارای تکنولوژی ۸ نانومتری است تا پس از مدت‌ها اختلاف در فناوری ساخت بین این دو مشاهده شود.

در قسمت مهمی چون دوربین که تبدیل به کارزار اصلی رقبا شده است، سامسونگ برای گلکسی S10 و S10 پلاس از دوربین‌های سه گانه بهره گرفته است. دو لنز با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی که به صورت اولترا واید تصویر برداری می‌کند. در گوشی S10e از یکی سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی که وظیفه عکس‌برداری تله فوتو و زوم اپتیکال دو برابری را برعهده دارد، خبری نیست. همه محصولات توانایی فیلم‌برداری 4K با حداکثر سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارا هستند و در حالت سوپر اسلوموشن و وضوح اچ‌دی نیز تصاویر زیبایی می‌گیرند.

در بخش عکس‌برداری سلفی، این بار گلکسی S10 پلاس به‌تنهایی در صدر می‌ایستد و با استفاده از دو سنسور ۱۰ و ۸ مگاپیکسلی، کیفیت برتری را نسبت به تک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی دو محصول دیگر از خود به نمایش می‌گذارد.

تفاوت حجم باتری‌ها هم نسبتا زیاد است. گلکسی S10 پلاس به عنوان پرچم‌دار اصلی با باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود. گلکسی S10 با کاهشی نسبتا شدید به ۳۴۰۰ میلی‌آمپر رسیده و در مدل S10e از یک نمونه ۳۱۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است. هر سه نمونه به شارژ سریع و بدون سیم هم مجهز هستند.

محصولات جدید سامسونگ به‌زودی و در بازه قیمتی ۷۹۹ تا ۱۱۰۰ دلار با رنگ‌بندی‌های متنوع به بازار عرضه خواهند شد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *