ویدئوی اولین گوشی تاشوی سامسونگ لو رفت

ویدئوی اولین گوشی تاشوی سامسونگ لو رفت
447
دسته‌بندی نشده

گوشی تاشوی سامسونگ : شعبه شرکت سامسونگ در ویتنام به طور تصادفی ویدئویی از اولین گوشی تاشوی سامسونگ را منتشر و سپس آن را پاک کرد.

 این ویدئو مربوط به نشست خبری و مطبوعاتی آتی سامسونگ در ۲۰ فوریه است و در آن تصاویری از گوشی تاشوی سامسونگ با نمایشگری بزرگ به چشم می خورد.

هنوز مشخص نیست آیا این ویدئو به صورت دیجیتالی تولید شده یا سامسونگ قصد دارد اولین گوشی خود را با نمایشگر بزرگ تاشو واقعا در تاریخ ۲۰ فوریه در معرض دید علاقمندان قرار دهد.

گوشی تاشوی سامسونگ

پیش از این اعلام شده بود که این گوشی با نمایشگری ۷.۳ اینچی و با قیمت ۱۷۰۰ دلار عرضه خواهد شد و دقت این نمایشگر ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ پیکسل خواهد بود. همچنین یک نمایشگر کوچک تر ۴.۵۸ اینچی با دقت ۸۴۰ در ۱۹۶۰ پیکسل هم برای گوشی یادشده در نظر گرفته شده است.

ویدئوی پخش شده اطلاعات چندانی در مورد گوشی تاشوی سامسونگ که ممکن است گالکسی اف نام بگیرد، در دسترس قرار نمی دهد. اما ظواهر امر از باریک بودن این گوشی و رابط کاربری خاص آن خبر می دهد.

گفته می شود سامسونگ امسال یک مدل خاص از گوشی گالکسی را به نام Beyond X با نمایشگر ۶.۷ اینچی، شش دوربین و پشتیبانی از فناوری نسل پنجم شبکه های همراه نیز عرضه می کند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *