۱۰ گوشی خفن ساخته شده تا به امروز +عکس

۱۰ گوشی عجیب و غریب ساخته شده تا به امروز +عکس
482
دسته‌بندی نشده

۱۰ گوشی خفن ساخته شده تا به امروز +عکس

اگرچه به تازگی گوشی های هوشمندی چون گلکسی نوت ۹ ، آیفون X و خیلی های دیگر معرفی شده اند، اما بد نیست گذری به سالیان گذشته بزنیم و ببینیم شکل و شمایل گوشی های همراه عجیب و غریب در گذشته چگونه بود؟

 اگرچه به تازگی گوشی های هوشمندی چون گلکسی نوت ۹ ، آیفون X و  خیلی های دیگر معرفی شده اند، اما بد نیست گذری به سالیان گذشته بزنیم و ببینیم شکل و شمایل گوشی های همراه عجیب و غریب در گذشته چگونه بود؟ تصور همه راجع به گوشی تلفن همراه در حال حاضر یک صفحه تخت تیره رنگ است که تمام امکانات به واسطه لمس صفحه نمایش قابل اجراست، اما باید گفت پیش از این اوضاع به شکل دیگری بوده و با نگاهی به لیست عجیب ترین گوشی دنیا پی خواهیم برد که قبل تر از این گوشی های موبایل زیباتر بوده اند!

نوکیا N-Gage

نوکیا N-Gage

این گوشی عجیب و غریب ، بی شباهت به کنسول های بازی دستی نبود و شاید به همین دلیل موفق نشد هواداران زیادی را به سوی خود جذب کند. این محصول نوکیا شاید آن زمان در میان کاربر ها با اقبال خاصی مواجه نشد، اما اکنون بدون شک یک دستگاه کلکسیونی است و می توان لقب عجیب ترین گوشی دنیا را به آن اختصاص داد!

نوکیا ۷۶۰۰

نوکیا ۷۶۰۰

تصویری که در بالا می بینید، فتوشاپ نیست! نوکیا این گوشی عجیب و غریب را در سال ۲۰۰۳ معرفی کرد، اما با توجه به شکل و شمایل عجیب و غریب آن، کمی سخت بود که شخصی بتواند به درستی حدس بزند چه چیزی در جیب شماست؟!

بلکبری Passport

بلکبری Passport

گوشی پاسپورت یک گوشی کاملاً مستطیل شکل و با صفحه کلیدی برجسته و قابل توجه بود! طراحی های عجیب بلک بری همیشه باعث تامل و خیره شدن مخاطبین شده است و بدون شک در لیست عجیب ترین گوشی دنیا حتما یک نمونه از محصولات این شرکت جا خواهد داشت.

موتورولا Flipout

موتورولا Flipout

این گوشی عجیب و غریب موتورولا را، باید آخرین تلفن همراهی بدانیم که با چنین طراحی کشویی به بازار عرضه شد. این گوشی با طراحی دورانی و خاص اش مسلما نظر هر کسی را به خودش جلب خواهد کرد.

گوشی Sidekick

گوشی Sidekick

این گوشی عجیب و غریب موتورولا نیز، طراحی کشویی داشته و باید نمایشگر آن را به سمت بالا هُل میدادید تا کیبورد آن نمایان میشد. این گوشی دستگاهی دراماتیک برای کسانی بود که اکثر اوقات در حال نوشتن پیام و ارسال آن بودند و به خاطر طراحی اختصاصی و قابل تاملش در لیست عجیب ترین گوشی دنیا قرار گرفته است!

گوشی هواوی برای KFC

هواوی

هواوی این گوشی را به صورت سفارشی برای بازار چین و برای نمایندگی فست فود KFC تولید کرده است. عجیب بودن این طراحی تنها در رنگ خاص و لزوم طراحی یک گوشی برای یک فست فود روایت دارد!

Vertu Signature Touch

گوشی Vertu Signature Touch

این گوشی عجیب و غریب قیمت سرسام آور ۸۰۰۰ دلار را داشت و بسته به انتخاب خریدار میتوانست قسمت عقب آن، از جنس چرم خزنده یا پستاندار باشد!

Sirin Labs

گوشی Sirin Labs

اگر گزینه قبلی لیست عجیب ترین گوشی دنیا را گوشی هنگفت میدانستید، پس باید نگاهی به این گوشی بیندازید. این گوشی قیمتی بیشتر از گزینه قبلی داشت و با قیمت ۱۶ هزار دلار به فروش میرسید.

Bluetooth phone

Bluetooth phone

این گوشی همچون هدست های بلوتوث اندازه ای بسیار کوچک داشته و بر روی گوش قرار میگیرد و نکته مهم راجع به این گوشی عجیب و غریب طراحی دکمه های شماره گیری روی بدنه این دستگاه است!

گوشی RED

گوشی RED

این گوشی توسط شرکت RED و بیشتر برای فیلمسازان حرفه ای ساخته شده است. این گوشی عجیب و غریب با قیمتی مشابه آیفون X یعنی ۱۲۰۰ دلار به فروش میرسد.

منبع: نت نوشت

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *