بازداشت 150 دختر و پسر در پارتی شبانه جنوب غرب تهران

پارتی-شبانه
360
دسته‌بندی نشده

دستگیری 150 دختر و پسر در پارتی شبانه تهران

طی عملیات پلیس یک پارتی شبانه در تهران شناسایی شد و 150 دختر و پسر در این پارتی شبانه مختلط در جنوب تهران بازداشت شدند .

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری 150 دختر و پسر در یک پارتی شبانه در جنوب غرب تهران خبر داد.

سردار محسن خانچرلی با اشاره به برخورد پلیس با برگزاری مهمانی های مختلط و جشن های مختلطی که در باغ ها و باغ تالارهای غرب استان تهران برگزار می شود، با اعلام خبر دستگیری ده ها دختر و پسر در یک «پارتی» اظهار داشت:مدتی پیش به دنبال به دست آمدن گزارشی در خصوص برگزاری یک مهمانی مختلط در یکی از باغ های محدوده اسلامشهر در غرب استان تهران، عملیاتی مشترک از سوی پلیس و یکی از سازمان ها اجرا شد و طی آن ده ها دختر و پسر بازداشت شدند.

وی ادامه داد:در این باغ که در مجاورت یک استودیوی ساخت و ضبط آهنگ های غیر مجاز قرار داشت، حدود 150 دختر و پسر در پارتی مختلطی تحت عنوان جشن تولد جمع شده بودند که پس از حضور پلیس، تمامی این افراد بازداشت و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با تاکید بر نظارت پلیس بر اماکن، باغ ها و باغ تالارهای موجود در غرب استان تهران، خاطرنشان کرد:با توجه به جاذبه باغ های غرب استان تهران، پلیس سعی کرده تا نظارت کاملی بر اماکن، باغ ها و باغ تالارهای موجود در این منطقه داشته باشد و معاونان و روسای پلیس، در بازدیدهای سرزده خود، بر این اماکن نظارت دقیقی را اعمال می کنند.

خانچرلی در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به فرارسیدن تابستان، نظارت پلیس بر این اماکن بیش از پیش اعمال خواهد شد.

بازداشت 150 دختر و پسر در پارتی شبانه جنوب غرب تهران

منبع : تسنیم

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *