MWC 2017: تبلت های گلکسی بوک سامسونگ معرفی شدند

MWC 2017: تبلت های گلکسی بوک سامسونگ معرفی شدند

سال گذشته سامسونگ از گلکسی تب پرو اس، تبلت ویندوز 10 خود رونمایی کرد که سعی کرده بود سری سرفیس مایکروسافت را با ظاهری متفاوت عرضه کند. حالا امسال سامسونگ دو تبلت جدید را معرفی کرده است که تحول بیشتری را در حوزه تبلت ها به همراه آورده اند. در ادامه با تک شات همراه باشید.
گلکسی بوک 10 و گلکسی بوک 12 هر دو از ویندوز 10 برخوردارند و همراه با یک قلم استایلوس و کیبورد عرضه می شوند. هر دو این تبلت ها از بدنه ای نازک و آلومینیومی برخوردارند و در مدل های با قابلیت اتصال وای فای و LTE عرضه می شوند. بوک 10 از نمایشگر ال سی دی 10.6 اینچی با رزولوشن 1920×1280 برخوردار است که در دل آن یک پردازنده ی Core m3 اینتل قرار دارد. اما بوک 10 که مدل بالارده تر است یک نمایشگر سوپرامولد 12 اینچی دارد و پردازنده آن یک Core i5 اینتل است.

بوک 12 از دوربین بهتر، پردازنده سریعتر و نمایشگر بهتری برخوردار است، پس قطعا مدل بالارده تر از بین این دو تبلت است. اما هر دو مدل از پورت USB Type-C، عمر باتری تا 10 ساعت و قابلیت شارژ سریع برخوردارند.
کیبورد این تبلت نسبت به سال گذشته بسیار ارتقا یافته و از نور پس زمینه کیبورد برخوردار شده است. ترک پد نیز 50درصد نسبت به نمونه سال قبل بزرگ تر است.

 

گلکسی بوک

 

S Pen که همراه این دو تبلت عرضه می شود، از حساسیت فشار 4000 سطح و نوک  0.7 میلیمتری برخوردار است و نیازی به شارژ شدن ندارد. از این قلم می توان برای یادداشت برداری، طراحی، یا ثبت اسکرین شات استفاده کرد. متاسفانه، برای قرار دادن این قلم در کنار تبلت جایگاهی در نظر گرفته نشده است و ممکن است به سادگی گم شود.

گلکسی بوک

 

عملکرد نمایشگر HDR AMOLED بوک 12 بسیار جالب و نمایش رنگ ها در آن بسیار شفاف هستند. سامسونگ در خصوص عرضه این تبلت ها و قیمت آنها اطلاعاتی را در کنفرانس خود ذکر نکرده است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *