چرایی انتشار صحبت‌های حسن عباسی در زمان حال و حواشی پیرامون آن..

دکتر عباسی
288
دسته‌بندی نشده

این روزها خبر اول فضای مجازی،مربوط به سخنرانی حسن عباسی و حواشی پیرامون آن است.
فارغ از هر مساله ای باید این نکته را گوشزد کرد که سپاه و ارتش هر دو ید واحده ای هستن که در وقت لزوم هم چون مشتی گره کرده بر سر دشمنان این مرز و بوم فرود می آیند،آنهایی که به دنبال ماهی گرفتن از این آب گل آلود برای خود هستن، سخت در اشتباهند.
جلسه ای که از ایشان در فضای مجازی منتشر شده است، حاوی نکاتی پیرامون فتنه است، فتنه ای که هیچ گاه به صورت جدی و محکم از سوی فرماندهان ارتش محکوم نشده است.

افسران - چرایی انتشار صحبت‌های حسن عباسی در زمان حال و حواشی پیرامون آن..
چرایی انتشار این مطلب در زمان حال، که شش سال گذشته برگزار شده است خود جای سوال است.
با نگاهی به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خوب در می یابیم که کسانی که به این سخنان ضریب می دهند، یا به دنبال تسویه حساب سیاسی با ایشان هستند و یا برای پاک کردن اثر فیش های نجومی از ذهن این مردم تلاش می کنند. برای آنانی که خوب ایشان را نمی‌شناسند باید تاریخ را یاد آور شد. سابقه نظامی و انقلابی گری ایشان برای اهل یقین واضح و مبرهن است.
جوانک جویای نامی که ایشان را متهم به غیر نظامی بودن می کند، کاش بیشتر مطالعه کند و به جای فریادهای بی مورد، از بزرگان خود خدمات آقای عباسی را به نظام و نظامی‌گری پرس و جو کند.
اتهامات این به اصطلاح دکتر! به سپاه و بسیج باید پاسخی در خور از سوی دادسرای قضایی نیروها مسلح دریافت کند.کنایه های بیجای ایشان به بسیج و سپاه، کینه ها و بغض های فتنه گران را در ذهن دوستداران انقلاب تداعی می کند که خطری بس بزرگ برای سازمان مربوطه به شمار می رود.عقیدتی سیاسی باید با رصد افکاری اینچنین، فکری برای حال ناخوش این جوانک و امثال آن بکند.
امیری که سخنان تقطیع شده حسن عباسی را نسنجیده می‌داند، باید برنامه ریزی برای ارتقای سواد آکادمیک و راهبردی نیروهای تحت امر خود را در دستور کار قرار دهد که فضا را برای بهره برداری سیاسی از این موضوع برای دشمنان این مرز و بوم فراهم می کند.
آقای پوردستان! کاش به جای موضع گیری اینچنین و بازی در پازلی که از سوی دشمن طراحی شده، سخنان عباسی را پله اول تحول سازمان خود می کردید، امروز وقت آن رسیده است که شما و دیگر فرماندهان، طرحی برای تحول در ارتش آماده کنید.
امروز دیگر عصر ارتش های کلاسیک گذشته و ارتش باید متناسب با تهدیدات به صحنه بیاید، فتنه سبز مساله ای سیاسی نبوده که نظامیان از دخالت در آن منع شده باشند. فتنه طراحی شده توسط مراکز فکری دشمن کلیت نظام را آماج قرار داده بود، چرایی منفعل بودن ارتش در این کودتا علیه نظام جای سوال است، وقت آن فرا رسیده است که ارتش از حاشیه امن بیرون آمده و انتقادات را به گوش جان بخرد، که هر کس در مسیر تحول قرار نگیرد،بی شک از مسیر راستین انقلاب منحرف خواهد شد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *