عکس بی حجاب نگار جواهریان کنار رامبد جوان در کانادا !

عکس بی حجاب نگار جواهریان کنار رامبد جوان در کانادا !

پس از حواشی که سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به تورنتو کانادا داشت این بار عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که کاربران شبکه های اجتماعی میگویند نگار جواهریان است.

عکس بی حجاب نگار جواهریان در کانادا

انتشار عکس بدون حجاب نگار جواهریان در کانادا در حالی که رامبد جوان نیز پیشاپیش او حضور دارد باعث واکنش های زیادی در فضای مجازی شد. رامبد جوان به همراه همسرش نگار جواهریان که روزهای پایانی بارداری اش را سپری می کند برای اکران فیلم قانون مورفی به کانادا سفر کرده و به نظر می رسد نگار جواهریان قصد دارد فرزندش را در کانادا به دنیا آورد.

این تصمیم زوج هنری باعث انتقادات زیادی از آنها شده است. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند رامبد جوان که در خندوانه تشویق به مردم دوستی و باهم بودن می کند و دائم از حال خود در ایران صحبت می کند نباید برای به دنیا آوردن فرزندش به کانادا می رفت.

عکس بدون حجاب نگار جواهریان کنار رامبد جوان در کانادا !

این موضوع در حالی است که نگار جواهریان در تیر ماه زایمان میکند و با توجه به زمان کمی که تا زایمان مانده به کشورمان ایران باز نخواهد گشت. طبق محاسبات انجام شده هزینه زایمان نگار جواهریان در تورنتو کانادا بالغ بر 500 میلیون تومان است.

رامبد جوان و همسرش تا به امروز به هیچ از اتفاقات و حواشی که در مورد زایمان در کانادا و عکس بی حجابی که منتشر شده است، واکنشی نشان نداده اند.

عکس بدون حجاب نگار جواهریان کنار رامبد جوان در کانادا !

عکس بی حجاب نگار جواهریان کنار رامبد جوان در کانادا !

کشف حجاب نگار جواهریان

هر کسی حق انتخاب دارد که فرزندش را در کجای این کره خاکی به دنیا بیاورد اما کسی که دم از میهن و مهین پرستی میزند شایسته نیست که فرزندش را در کانادا به دنیا بیاورد. پس از سکوتی که این دو سلبریتی در مقابل واکنش های شدیدی که به عمل آمد کردند و سپس کشف جحاب نگار جواهریان، این طور که به نظر میرسد گویا رامبد جوان قصد برگشت به ایران را ندارد.

البته شایان ذکر است که برنامه روبیکا فقط در ایران کاربرد دارد نه در کانادا !

 

حمایت ژوله از رامبد جوان

امیر مهدی ژوله کمدین خندوانه در حمایت از رامبد جوان در پیج اینستاگرامش نوشت :

میدونید چرا یکی میگه مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم شما خیلی خوبید؟ چون رسالت برنامه ش این تعریف شده که به مردم غمگین و گرفتار و افسرده و “گریه بلد”سرزمینش، شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده
میدونید چرا یکی میره بچه ش رو خارج از ایران به دنیا بیاره ؟ چون رسالت پدریش این تعریف شده که به بچه ش شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده و نذاره اون غمگین و گرفتار و افسرده و “گریه بلد” بار بیاد.

میدونید چرا یکی میره بچه ش رو خارج از ایران به دنیا بیاره ؟ چون رسالت پدریش این تعریف شده که به بچه ش شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده و نذاره اون غمگین و گرفتار و افسرده و “گریه بلد” بار بیاد.
اگر از جایی که به دنیا اومدیم ناراحتیم، یقه پدرمون رو بگیریم، اگر از جایی که بچه مردم به دنیا میاد ناراحتیم، یقه روان پزشک مون رو بگیریم
پی نوشت:
رامبد ادمم کرد ؟ کاش رامبدهایی بودن که همه مون رو آدم میکردن که یاد بگیریم برای تماشا کردن یه برنامه تلویزیونی منتی سر کسی نداریم.
که یاد بگیریم به ما ربطی نداره آدمها پول شون رو چه جوری خرج میکنن یا محتویات رحمشون رو کجا خالی میکنن …

عکس بد حجاب نگار جواهریان در کانادا

نگار جواهریان در راه آزاده نامداری

اتفاقا درست در تابستان 96 بود که عکسی از آزاده نامداری بدون پوشش اسلامی به همراه همسر و دخترش در سوئیس او را علاوه بر ممنوع الکاری از صحنه هنری دور کرد و واکنش های بسیاری را در پی داشت.

حال باید دید عکس بدون حجاب همسر رامبد جوان او را مثل آزاده نامداری میکند یا خیر ؟

 

انتقاد تند تلویزیون از رامبد جوان

رامبدجوان و نگار جواهریان که به بهانه اکران فیلم قانون مرفی به کانادا سفر کردند با مشخص شدن روزهای آخر بارداری همسرش و زایمان قریب الوقوع وی تبدیل به خبر داغ رسانه ها شد.

عکس بدون حجاب نگار جواهریان کنار رامبد جوان در کانادا !

اخبار 20:30 نیز با یک خبر ویژه این موضوع به باد انتقاد گرفت و این اقدام آقای مجری را مغایر با شعار های ملی گرایانه او در برنامه خندوانه قلمداد کرد

 

هزینه زایمان نگار جواهریان در تورنتو کانادا

برای فهمیدن این موضوع، با یکی از مؤسسات مهاجرتی مشهور تماس گرفتیم و درباره هزینه‌های معمول تولد فرزند در شهر «تورنتو» (شهر محل سکونت رامبد) پرسیدیم.

اولین هزینه، حق مشاوره مؤسسه است که به دلار دریافت می‌شود؛ پنج هزار دلار کانادا، چیزی حدود ۵۰ میلیون تومان.

هر بلیت اکونومی پرواز تهران – تورنتو و بر عکس، بین ۱۲ تا ۶۰ میلیون تومان است که ما میانگین آن را ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفتیم. بلیت‌های بیزنس و فرست کلاس هم هست که طبعاً گران‌ترند؛ بنابراین چهار بلیت پرواز برای رفت و برگشت دو نفر، به طور میانگین ۱۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد.

طبق اعلام این مؤسسه مهاجرتی، هزینه تولد فرزند در تورنتو بین ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار کاناداست که حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود. ناگفته نماند طبق قوانین کانادا، گردشگرانی که در زمان بارداری به این کشور وارد می‌شوند، مشمول دریافت خدمات بیمه نمی‌شوند.

با توجه به زمان ضبط «خندوانه» و برگزاری نمایشگاه کتاب و همچنین مدت زمان اقامت لازم رامبد و نگار پس از تولد فرزندشان در کانادا، می‌توان نتیجه گرفت آن‌ها حداقل سه ماه در تورنتو اقامت دارند. هزینه سه ماه اقامت در یک آپارتمان معمولی مبله در این شهر، به طور میانگین ماهی سه هزار دلار کاناداست که در مجموع ۹ هزار دلار یعنی ۹۰ میلیون تومان می‌شود.

هزینه خورد و خوراک و حمل‌ و نقل یک خانواده دو نفره با فرزند در این شهر، ماهی چهار هزار دلار کاناداست؛ با احتساب یک زندگی عادی، نه ولخرج و نه صرفه‌جویانه؛ بنابر این سه ماه اقامت در این شهر برای رامبد ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد. خلاصه آن که تولد فرزند این سینماگر در کانادا، برای رامبد در مجموع بین ۴۸۰ تا ۵۱۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

البته ذکر این نکته ضروری است که هزینه‌های بیمارستانی بدون بیمه در این شهر بالاست و در صورتی که به هر دلیلی اقامت بیش از حد معمول لازم باشد، طبعاً به طور چشمگیری هزینه‌ها بیشتر می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی علیه سفر رامبد سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، موج واکنش‌های منفی را در شبکه‌های اجتماعی به سوی مجری «خندوانه» روانه کرده است. از عموم واکنش‌ها این‌طور برمی‌آید که تصمیم رامبد برای تولد فرزندش در کشوری غیر از ایران، تصویری را که او از خود به عنوان یک شخصیت دوستدار ایران در ذهن مردم به وجود آورده، مخدوش کرده است.

 

رامبد جوان سلطان حاشیه

رامبد جوان که دو ازدواج قبلیش به طلاق ختم شده بود و حواشی زیادی را به دنبال داشت، با ازدواج با نگار جواهریان و پخش برنامه خندوانه به محبوبیت چشم گیری رسیده بود اما با سفر به کانادا و به دنیا آوردن دخترش در تورنتو قصد گرفتن اقامت و تابعیت برای فرزندش را دارد که با واکنش های بسیاری از سوی دوست داران خندوانه و کاربران فضای مجازی رو به رو شد. کسی که بعد از اتمام برنامه اش داد میزد و میگفت مردم ایران ما شما را خیلی دوست داریم، حتی حاضر نشد فرزندش در ایران به دنیا بیاید و بعد هم که عکس کشف حجاب نگار جواهریان حاشیه ساز شد. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به رامبد جوان لقب سلطان حاشیه را داده اند.

 

آدرس پیچ اینستاگرام رامبد جوان

https://www.instagram.com/rambodjavan1/

 

آدرس پیج اینستاگرام نگار جواهریان

https://www.instagram.com/negarjavaheriian

عکس بدون حجاب نگار جواهریان کنار رامبد جوان در کانادا !

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *