آموزش مسائل زناشویی برای رابطه موفق

آموزش مسائل زناشویی برای رابطه موفق

مسائل زناشویی

وقتی صحبت از مسائل زناشویی می شود ، بیشتر نگرش ها و ذهن ها به سمت روابط جنسی و عشق ورزی است. موضوعاتی مانند اینکه” حتما باید در زمان طولانی ارضا شوم تا شریک جنسی ام لذت ببرد. دوست دارم بر روی نواحی جنسی و آلت تناسلی تمرکز کنم ، نه روابطه عاطفی و روحی با همسرم. به هر حال همه این موضوعات در حوزه مسائل زناشویی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره زناشویی و ارتباط با مشاورین هالی زندگی می توانید با شماره های ۹۰۹۹۰۷۲۸۵۰ و ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۰ تماس بگیرید.

شروع زندگی زناشویی

بسیاری از جوانان بعد از پیمان عقد و نامزد شدن ، تغییر ناگهانی دوران مجردی به دوران متاهلی برای آنها سخت است و حتی باعث به وجود آمدن مسائل زناشویی می شود. برخی مردان براین باورند که همسرشان باید درک کند و بگذارد به حال خودشان باشند و همان روال را طی کنند.
تجربه مشاوره زناشویی به شما می گوید دلیلی ندارد که هراس داشته باشید ، بهتر است در ایجاد روابط با دیگران و دوستان با همسر هماهنگ باشید ، دوستانان را حتما به او معرفی کنید. شما شاید بخواهید با دوستان دوران مجردی دورهمی داشته باشید و بگو بخند داشته باشید، پس با او هماهنگ باشید. ، روابط و گشت و گزار های مخفیانه حتی اگر به این ذهنیت باشد که من کار خاصی نمی کنم یا نمی خواهم همسرم شک کند ، به شدت رابطه تان را سست می کند!

عواملی که مانع حل مسائل زناشویی می شود

برای یک ازدواج سالم نه تنها باید تجربیات و احساسات مثبت رابطه تان را تقویت کنید بلکه می بایست از دام هایی که رابطه شما و همسرتان را تخریب و تباه می کند و مانع حل مسائل پیش آمده در زندگی می شود ، دوری کنید.

خطرهای اصلی عبارتند از:

الف) فقدان احترام برای همسر
ب) ناتوانی در پرداختن به اختلافات و حل آنها
پ) شرکت در مسابقه « چی شد اگر … » یا مسابقه « مقایسه کردن همسر با دیگران»
ت) پاره شدن رشته اعتماد
ث) وجود تعارض یا ناکارآمدی در رابطه جنسی

بی توجهی به مسائل زناشویی

خاطره انگیز یا لذت بخش بودن لحظات زندگی کاملا با خود شماست. مهم است که دوران نامزدی را چگونه با موفقیت بگذرانید و به زندگی زناشویی وارد شوید. اگر در شروع رابطه به مسائل زناشویی مهم این دوران ، بی توجه باشید ، باهم بودن این دوران را با جدایی و طلاق تعویض می کنید. پس بهتراست پیش از ازدواج با یک برنامه هوشمندانه و منطقی این مسیر را طی کنید.
همسران دراین مسیر نباید نسبت به برخورد هایی که از طرف مقابل می بینند پیش داوری و زود قضاوت کنند. چرا که پیش داوری ها منجر به یک نتیجه گیری اشتباه می شود. زوج ها قرار است یک مسیر طولانی را در کنار هم طی کنند و اگر از ابتدای مسیر به جای صحبت کردن برای حل مسائل ، عادت به پیش داوری و قضاوت داشته باشند ، زندگی را از مسیر آرامش دور خواهند کرد.

دخالت خانواده ها در حل مسائل زناشویی

کافی است اطرافیان به دخالت های بی مورد و جهت دادن افکارشما بپردازند. بدون شک کنترل همه چیزرا از دست خواهید داد و عادت می کنید که برای انتخاب مسیر زندگی خود دائم نظرات دیگران را درجه اول اهمیت قرار دهید.
دخالت اعضای خانواده در مسائل زناشویی جوانان ، رفتار رایج است. بهتر است اگر برایتان مشکلی پیش آمد یا از یکدیگر دلخور شدید ، به جای قهر کردن ، به جای دلخوری های طولانی ، با یکدیگر صحبت کنید. با یادگیری راهکارهای مسائل زناشویی از اکنون یاد بگیرید که مشکلاتتان را با صحبت کردن و پیدا کردن راه حل برطرف کنید.
ناراحتی های دوران گذشته و هر حرفی که بین شما و با خانواده همسر پیش می آید آن را مدام در ذهنتان تکرار نکنید. تکرار بیش از حد یک رفتار یا تفکر منجر به پررنگ شدن آن در ذهن می شود.

روابط جنسی ، مهمترین موضوع مسائل زناشویی

شناخت شما نسبت به تفاوت در نوع لذت بردن زنان و مردان مهم است. درک شما از اینکه در حین رابطه هرکدام از زوج ها لذت متفاوت با دیگری دارد ، نقش مهمی در داشتن رابطه موفقیت آمیز و حل سایر مسائل زناشویی دارد.
نکته مهم در برقراری یک رابطه موفقیت آمیز شناخت شما و همسرتان نسبت به یکدیگر است. به طور کلی از نظر زنان رابطه ای موفقیت آمیز است که قبل از رسیدن به ارگاسم با نوازش همراه باشد و مردان باید توجه داشته باشند که معمولا زنان در رابطه جنسی ارضا نمی شوند و یا این که دیر به ارگاسم می رسند. پس اگر آمیزشی منجر به باردارشدن زن شد ، دلیل بر لذت وی نیست. چه بسا دیده شده است که زنان باوجود گذشت چندین سال از روابط زناشویی و داشتن فرزند ، همچنان از رابطه شان راضی نیستند.

اوج لذت جنسی در زناشویی

پس بهترین کار برای رسیدن به اوج لذت جنسی این است که زوجین یکدیگر را در آمیزش یاری کنند. به طور مثال قبل از شروع رابطه با همسر، صحبت کنید تا به مرور زمان متوجه شوید که چه چیزی در به وجود آمدن تمایل جنسی همسرکمک می کند.
معمولا مردان دوست دارند که همسرشان لباس های تحریک کننده بپوشد و در مقابل ، زنان هم تمایل دارند که همسرشان با بوسیدن و بوییدن شروع کننده رابطه باشد باید زیرک باشید و بدانید همسرتان از چه چیزی نهایت لذت را می برد.
سکوت در حین آمیزش نشانه ادب نیست بلکه به همسرتان این ذهنیت را می دهد که شما لذت نمی برید. با آموزش کامل مسائل زناشویی در ارتباط با موضوعات و مشکلات جنسی می توانید به او بفهمانید که این رابطه و هم آغوشی با او چقد برای شما لذت بخش و جذاب است و در مقابل به گونه ای نیز رفتار نکنید که فقط در حین رابطه خوشحال باشید. در صورت وجود مشکل ، قبل از رفتن به تخت خواب به دنبال راه حل باشید.

 

چهار مرحله مهم رابطه جنسی در زناشویی

 

۱-میل جنسی

این مرحله با رویاهای جنسی و میل به برقراری رابطه جنسی شروع می شود. به طور کل شروع چرخه جنسی با یه نگاه ، یک فکر و یا رفتارخاصی همراه است. محرک جنسی می تواند منجر به طولانی شدن و یا کوتاه شدن میزان برانگیختگی بشود و به همین میزان رابطه ی جنسی و ارگاسم طولانی شود.

۲-برانگیختگی یا تحریک شدن

این مرحله در اثر تحریک روانشناختی ( تخیلی یا وجود شی یا شخص محبوب و دوست داشتنی) یا تحریک زیستی (نوازش یا بوسه بر بدن) یا ترکیب هر دو نمایان می شود و شامل احساس ذهنی لذت است. درمردان در این مرحله نعوظ رخ می دهد، اندازه ی بیضه ۵۰% بزرگ می شود و کیسه ی بیضه سفت و بالا کشیده می شود. ضربان قلب تا ۱۷۵ ضربه در دقیقه است.
در زنان اندازه ی پستان تا ۲۵% می یابد و نوک پستان برآمده می شود. کلیتوریس دچار افزایش قطر می شود . لب های دستگاه تناسلی دچار پرخونی و تغییر رنگ می شود. مهبل تغییر رنگ به بنفش تیره می گردد و ترشحات مهبلی ظاهر می شود. لوله مهبلی زن در ثلث خارجی انقباض مشخصی می یابد که به سکوی ارگاسمی معروف است. گردن رحم تورم مختصری پیدا می کند و در اثر صعود رحم بالا کشیده می شود. تغییرات قلب و تنفس مثل مردان است.

۳- ارگاسم

در این مرحله در مردان انزال صورت می گیرد. ضربان قلب تا ۱۸۰ تا بالا می رود. مقعد دچار انقباض موزون می شود. در زنان انقباضات ثلث تحتانی مهبل با شدت و تعداد بالا و انقباض های قوی و پایدار رحم از عمق به طرف گردن رحم مشخص است. بقیه علایم قلبی تنفسی شبیه مردان است. این مرحله اوج لذت جنسی است که همراه با رفع تنش جنسی و انقباضات موزون عضلات میان دو راه و اعضای تناسلی لگن است و در نهایت با تیرگی خفیف هوشیاری است.

۴- فرونشینی

شامل رفع حالت سوزش و گر گرفتگی عروق خونی و برگشت اکثریت تغییرات به حالت اولیه است. اگر ارگاسم روی دهد مرحله ی فرونشینی سریع و همراه با احساس ذهنی خوش آرام سازی کلی و تعدد ماهیچه ، ولی اگر ارگاسم رخ ندهد فرونشینی ممکن است ۲ تا ۶ ساعت طول بکشد و همراه تحریک پذیری و ناراحتی باشد.
در مردان بعد از ارگاسم یک دوره ی تحریک ناپذیری وجود دارد که ممکن است چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد که در این دوره مرد قادر به ارگاسم مجدد نیست. ولی زنان دوره ی تحریک ناپذیری ندارند و می توانند ارگاسم های متعدد و پیاپی داشته باشند.

زنان بعد از برقراری رابطه جنسی و به ارگاسم رسیدن حالت خاصی دارند. در زنان بی حال شدن نه به اندازه ی آقایان اما تا حدی که نیاز دارند در بستر بمانند طبیعی است. زنان پس از امیزش نیاز به توجه بیشتری دارند. آنان از این که درآغوش گرفته شوند لذت می برند. بعد از رابطه جنسی و ارگاسم احساسات خانم ها برانگیخته می شود و گاهی تمایل به صحبت کردن دارند.
معمولا خانم ها بعد از ارگاسم به جای فکر کردن به موضوعات مختلف به رابطه ای که داشته اند فکر می کنند. زنان نیز مثل مردان تا مدت کوتاهی بعد از ارگاسم تحریک نمی شوند. در این بین تعدادد معدودی از زنان هم هستند که تمایل به تنهایی دارند ، همان طور که گفته شد تعدادشان کم است!

اما در مردان مهم ترین حالتی که بعد از ارگاسم و ارضا شدن روی می دهد بی حالی مفرط و شدید است. معمولا مردان بعد از ارضاشدن احساس خواب آلودگی و کوفتگی دارند که این حالت کاملا طبیعی است. خیلی از آقایان بعد از نزدیکی برای دقایقی یا حتی ساعت ها تحریک و نعوظ مجدد در آن ها اتفاق نمی افتد که این کاملا طبیعی است و نشانه بیماری یا مشکلات جنسی نیست.
معمولا اگر بعد از رابطه جنسی با آقایان حرف های عاشقانه بزنید آن ها فقط تایید می کنند ، آقایان انتظار دارند بعد از رابطه ی جنسی کمی فکر کنند و معمولا هم فکرشان بازتر می شود . تمرکز فکری آقایان بعد از مقاربت و انزال بیشتر می شود.

رابطه جنسی دروان نامزدی

در خصوص رابطه جنسی و هم خوابی با همسر یا نامزد ، اگر عقد کرده باشید شما از هر جنبه زن و شوهرهستید و در این میان تنها همسرتان می تواند از عشق لبریزتان کند. اما در صورت نامزد بودن حتما شرایط فرق دارد و بستگی به اهداف ، میزان شناخت و میزان جدی بودن عقد شما دارد.
رابطه جنسی در دوران نامزدی نکته مهم آن این است که تا چه حد و اندازه باشد؟ این عشق بازی باید در چه سطحی باشد؟ برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مطلب ارضا شدن در دوران نامزدی را مطالعه کنید.
در برخی شرایط بهتر است رابطه جنسی کامل نداشته باشید. نباید این شروع به گونه ای باشد که هدف عقد صرفا ارضای نیاز جنسی باشد. شاید به این نتیجه برسید که شروع یک رابطه جنسی به طور کامل در خانه خود و در زیر یک سقف دلچسب تر است.
امیزش جنسی در دوران نامزدی ممکن است با دلواپسی همراه باشد که شاید اعضای خانواده متوجه شوند و ذهنیت همسرتان تغییر کند. به طور کلی این موضوع به شدت به فرهنگ و ارزش های هر خانواده بستگی دارد.
هیچ گاه در دروان پیش از ازدواج زمانی که با کوچکترین مسائل زناشویی رو یه رو می شوید ، بهتر است به انتخاب خود شک نکنید یا با خود نگویید که انتخابم اشتباه بوده است. شما یک رابطه را با عشق آغاز کرده اید و قرار براین است که ادامه دهید، پس نه خود و نه طرف مقابل را با افکار بی مورد آشفته نکنید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *