بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در جم + عکس

بازیگران کشف حجاب کرده ، شبکه جم

 

بازی بازیگران کشف حجاب کرده با بازیگر ترک در شبکه ماهواره ای

صدف طاهریان و چکامه چمن ماه از جمله بازیگران جذب شده برای سریال سازی شبکه ماهواره ای جم هستند و گویا چند بازیگر دیگر هم به زودی به آنها می پیوندند.

بعد از ماجرای کشف حجاب تعدادی از بازیگران زن ایرانی و طرح این مساله که این بازیگران مشغول بازی در سریالی محصول شبکه ماهواره ای GEM هستند. حالا خبر رسیده یک بازیگر ترک نقش اصلی این سریال را بازی می کند.

کارگردانی سریالی که این بازیگران در آن حضور دارند و فیلمبرداری آن در مالزی انجام می شود را هم یک تلفیلم ساز داخلی به نام محمد راوندی برعهده دارد!!!صدف طاهریان و چکامه چمن ماه  ، شبکه جم ، رها بی اغلو

 

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، سینماژورنال رسانه های ترک در حالی از بازی بازیگری از کشورشان در سریالی ایرانی به نام “کالری ممنوع” خبر می دهند که این مجموعه توسط شبکه ماهواره ای جم تولید و پخش می شود.

به نقل از رادیو و تلویزیون ترکیه، رها بی اوغلو بازیگر ترک، نقش اول مرد سریال کمدی «کالری ممنوع» ساخت یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در انگلستان را ایفا خواهد کرد.
شبکه GEM پس از دریافت حق پخش سریال های پربیننده ترک از قبیل “حریم سلطان”، “کارا دایی”، “فاطمه گل” و “برگریزان”، اکنون برای نخستین بار اقدام به ساخت سریالی با عنوان «کالری ممنوع» میکند.
تاکنون فیلمبرداری 16 قسمت از این سریال 30 قسمتی به کارگردانی محمد راوندی در آنتالیا به اتمام رسیده است.
رها بی اوغلو بازیگر ترک، نقش اول مرد سریال کمدی «کالری ممنوع» را ایفا خواهد کرد. دیالوگهای رها بی اوغلو در این سریال به زبان ترکی خواهد بود و دیگر بازیگران به زبان فارسی نقش آفرینی خواهند کرد.رها بی اغلو ، رها بی اغلو ، بازیگر ترک

 
رها بی اوغلو در گفتگو با خبرنگار “آناتولی” با اشاره به نزدیکی بسیار زیاد فرهنگ دو کشور ترکیه و ایران، بازی در سریال «کالری ممنوع» را کاری دشوار ندانست.
وی با اشاره به وجود واژه های فارسی در زبان ترکی، گفت: کمی فارسی آموخته ام. سعی دارم نماینده خوبی برای بازیگران ترک در اینجا باشم.

این بازیگر ترک پخش سریال های محصول ترکیه را باعث محبوبیت بازیگران ترک در خاورمیانه و کشورهای عربی دانست و اظهار کرد: من قصد دارم نه با سریال های ترک، بلکه از طریق این سریال و فرهنگ ایرانی، خود را به مخاطبان معرفی کنم. تمام دست اندرکاران این پروژه ایرانی هستند. این مساله مایه غرور و افتخار من است و سعی خواهم داشت تا پایان به بهترین وجه مسوولیت خود را انجام دهم.
در همین زمینه نیما حسن نیا، نویسنده این سریال نیز گفت: تفاوت زیادی میان ساخت سریال در ایران و ترکیه نمی بینم. تفاوتها را می توان در زبان، مکان و نوع پوشش بازیگران خلاصه می کنم.
وی افزود: کار با یک بازیگر ترک برای من تجربه جالبی است. سناریوی این سریال ابتدا به فارسی نوشته شد، سپس بخش های مورد نیاز به ترکی ترجمه شدند.

بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + تصاویر
منبع : مهر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *