واکنش بازیگران به کشف حجاب چمن ماه و طاهریان

چکامه چمن ماه و صدف طاهریان ، چکامه چمن ماه ، صدف طاهریان

رزیتا غفاری و پروانه معصومی به کشف حجاب چکامه چمن ماه و طاهریان دو بازیگرسینما واکنش نشان دادند.

واکنش بازیگران زن به کشف حجاب کشف حجاب چکامه چمن ماه

در پی کشف حجاب برخی بازیگران زن ایرانی دو بازیگر فعال سینما و تلویزیون نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص کشف حجاب دو بازیگر سینما گفت: به هر حال اشتباه کرده است هنرمند الگوی جامعه است و با توجه به اینکه در کشور اسلامی هستیم و حجاب الزامی است و با این کار این بازیگر نمی دانم چه بگویم به هر حال در خارج از کشور این محدودیت را نداریم.
 کشف حجاب چکامه چمن ماه ، چکامه چمن ماه

کشف حجاب چکامه چمن ماه و صدف طاهریان

وی افزود: شاید یکی از دلایل این مشکلات این است که اجازه می دهند هر فردی وارد حوزه بازیگری شود و کسانی که جنبه آن را ندارند این مسائل را به وجود می آورند و بازیگری را وسیله ای برای نشان دادن خود قرار می دهند چرا که بازیگران متعهد کشور کدام یک این کار را کرده است و برای همچین کار ظریف و حساس مثل بازیگری نباید اجازه داد هر کسی وارد این کار شود.
همچنین پروانه مصعومی دیگر بازیگر سینما دربار این اتفاق اینگونه پاسخ داد و گفت: خبرهایی در سایت باشگاه خبرنگاران جوان خواندم و با توجه به اینکه در شبکه های اجتماعی فعال نیستم خبر زیادی ندارم. صددرصد مخالف این کار هستم و فکر می کنم هر کسی در جامعه زندگی می کند باید به قوانین جامعه احترام بگذارد. قوانین کشور ما حجاب است و اگر حجاب را برداریم یعنی بی احترامی به قوانین کرده ایم و بزرگترین جرم را مرتکب شده است.
وی ادامه داد: درباره این موضوع خیلی فکر کردم خواستم بدانم داستان از چه قرار است اما هر چه فکر کردم عقلم به جایی نرسید. نمی دانم اعتراض است یا نه؟ ولی به نظر من این کار بسیار کودکانه است با توجه به اینکه ما در یک کشور اسلامی هستیم و حجاب داریم و در جاهایی که حضور داریم باید حجاب داشته باشیم.
وی عنوان کرد: این کار یک جور به نمایش گذاشتن است درست مانند این است که یک ویترین برای خودش درست کند. من اسم این بازیگر را نشنیده ام و نمی شناسم.
معصومی اظهار داشت: اگر این خانم شهرت دارد مدیون و مرهون مردم است و این مردم آنها را به شهرتی رسانده اند و باید با خودش صحبت کنید که چرا این کار را کرده است.

واکنش بازیگران به کشف حجاب چکامه چمن ماه و طاهریان
منبع : باشگاه خبرنگاران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *